sâmbătă, 29 septembrie 2007

Zi de sambata

Am dansat toata noaptea. Am ajuns acasa si m-am gandit ca totusi nu este bine ce fac. Ca totusi as fi putut sa dorm in loc sa umblu prin cluburi. Dar l-am zarit pe Bucurenci si cred ca a meritat cumva seara:))

M-am trezit si am dat un mesaj. De cand am primit raspunsul plang. A mai murit un om. Si indiferent cat de rea si distanta sunt, cat am decazut si m-am schimbat, nu pot sa nu fiu eu cand moare cineva..Nu pot sa scriu. Imi dau seama ca de ani de zile ascund chestii. Nu am fost in stare sa il iert pe Schultz ca a murit, nici macar acum. Am filmat intr-o curte in care era un Volvo distrus. La Balotesti. Cand am vazut prima data masina mi s-au taiat picioarele. Arata ca si masina in care a intrat el cu motorul..m-am apropiat si aveam lacrimi in gat, pentru ca nu as fi putut sa retraiesc tot ce a fost atunci..mi-a fost frica ca e vorba de aceiasi masina, ca o sa vad o pata de sange sau o bucata din tricoul lui..
Nu era. era doar o masina facuta zob intr-un stalp. Nu am putut sa scriu prea multe despre Schultz. Pentru ca de ficare data am scris si sters. Sunt suparata pe el si imi pare rau ca toate lumanarile din lume si toate intrarile mele in biserici nu ma pot face sa nu il tot intreb "ce ai cautat pe motor in ziua aia? cum ai putut sa ne faci asa ceva?". poate ca tot ce spun este o prosite si Alina o sa zica "mai du-te dracu' fa de proasta", ca asa este ea..dar poate ca eu sunt inca un copil care plange cand moare cineva. Inca ma bucur dimineata cand este soare. Pentru ca in urma fiecarei morti prin care "am trecut" am invat ceva. De la Oana asta am invatat - sa ma bucur ca e soare. Imi pare atat de rau pentru toate prostiile pe care le facem si nu ne pasa..
Am invatat sa nu ma mai supar pe oameni, sa nu ii urasc, sa ii iert, sa fiu mai blanda. Si totusi nimic nu este destul. Nu caut vre'o mantuire..As vrea insa sa fiu tinuta frumos minte..Asa cum eu ii tin minte atat de frumos si frumosi pe Oana Patuleanu, Oana Ispas, Andreea (a Luminitei), Varul Dan, ALex Vald, Scultzigasul nebunei, Laura si Cristi..
Toti oamenii astia au murit tineri. Asa cum simt eu in fiecare zi ca o sa mor poate au simtit si ei. Asa am invatat sa traiesc. Ca si cum azi..sau maine as muri. Asta ma face sa fac chestii care pentru alti par negandite. Si poate sunt..Dar sunt asumate.

Iubesc un baiat.
Care o sa ma piarda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu