duminică, 23 septembrie 2007

Prietenii mei

Prietenii mei mi-ar ierta orice cu o singura conditie: sa fiu fericita. Am inteles asta destul de tarziu. Cumva cred ca traim si ne folosim unii de altii. Ei ma folosesc pentru ca ii fac fericiti. Hahahaha!
A fost la un moment dat o telenovela "Clona" si era acolo un personaj, unchiul Ali care zicea " Ai adus bucuria in casa noastra!" cand venea cineva in vizita. Ei bine, asa mi se spunea mie.

Si asa ma simt cand merg undeva. De cand parchez masina si sare un caine pe mine si se bucura, pana cand intru in casa si vad numai fetze zambitoare. Imi plac oamenii care ma pupa si ma strang in brate. Imi plac prietenii care indiferent de starea mea sufleteasca sunt langa mine. Ma asculta, rad sau pur si simplu stau langa mine. Fara sa ma judece pentru deciziile mele.
Imi plac prietenii mei care fac mancaritza de ardei copti, ciorbitza cu taieteii lenesului, ciorba cu perisoare si asa mai departe:)) Imi place de prietena mea Diana cu care arunc crenwusti pe balcon, de la etajul 4, in scopuri caritabile - pentru catei zic!
Imi plac fetele mele care sunt niste bunese si pe care nu le-as schimba niciodata, pentru ca le iubesc pe fiecare in parte asa cum sunt, bune si nebune.
Imi place Lys..pentru tineretea noastra si prima carte despre sex citita in doi, pardon DOO:)
Mi-am dat seama ca ma hranesc si ma mentin vie iubind oameni. Toti oamenii pe care ii iubesc eu sunt minunati. Poate pentru ca nu mi-am permis niciodata sa caut raul sau uratul din ei. Eu vreau sa vad numai ce e frumos si curat. Acele chestii care te fac sa te bucuri ca stii un om. Multumita acestui blog am descoperit niste oameni deosebiti. Fiecare cu povestea lui, cu viata lui. Pe o parte dintre ei probabil nu ii voi vedea niciodata, nu ne vom strange in brate cand ne va fi greu si nici nu ne vom pupa de "bine ai venit" sau "la revedere". Insa nimic nu ma poate faca sa ii iubesc mai putin.
Oi avea eu gura mare si sunt uneori obositoare, dar cineva mi-a spus ca daca nu as fi asa, nu as fi nimic..As fi numa' inca una de pe planeta:))
Prietenii mei ma urasc si ma iubesc in acelasi timp. Si eu simt asta, dar nu pot sa ma supar. Pentru ca mi-e groaza de ce as putea simti daca vreunul dintre ei ar pati ceva sau ar muri. Asa cum a murit Oana..
Prietenii mei sunt cei mai frumosi si buni din lume. Exista fotografii care atesta aceasta afirmatie. Prietenii mei sar in aer si scot limba si sunt fericiti. Si eu sunt fix intre ei.
Prietenii mei ma cearta si ma dau cu capul de pereti pentru ca se tem ca valul asta de entuziasm al meu o sa ma duca departe in larg si nu o sa imi mai revin niciodata..

Prietenii mei SUNT.
Indiferent de cine este iubitul meu, prietenii mei sunt langa mine.
Iubitii vin si pleaca si ca sa fie treaba buna ma procopsesc si cu prietenii lor. Forever..

As vrea sa nu ma mai piarda nimeni niciodata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu