vineri, 28 septembrie 2007

Corespondente

"de azi dimineata iti ascult muzicile. am asa o pseudo depresie. nu am putut sa iti scriu f multe despre relatia mea cea noua pt ca e trist .. ceea ce mi se petrece desigur:))
mi-am schimbat lookul intr-o saptaman de doua ori. si simt ca o sa schimb si aceasta a doua relatie. el ma sperie.. mi-e frica de el futu-i mama masii de treaba.
brusc toti barbatii din viata mea, in majoritate cei considerati de mine prieteni, au revelatia ca sunt femeie si ma iubesc. toti. brusc. acum sunt libera. dintr-o data am devenit "buna", "bunesa". toti au revelatii vis a vis de mine si isi ofera serviciile. de teama ca o sa fac un copil cu cine nu trebuie, caci ei asa vad noua mea relatie. nepotrivita. sufar pt ca ma indeparteaza de el fara sa isi dea seama cat sunt de proasta si de usor de influentat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu