luni, 1 octombrie 2007

Luni de amor

My baby is in love..
Noi doi suntem prieteni de 6 ani. Sase ani de poveste, de certuri si de barfa. L-am cuplat cu o fata candva gandind ca ea este cel care il va face fericit, il va implini. Dar nu a fost asa. Soarta are si ea caile ei de a ne mai da cate una in mufa.
De o vreme ma bulverseaza cu aventurile lui. Il ascult si desi nici unul din noi nu este in masura sa dea sfaturi, noi ne tot sfatuim si tot povestim. Am vorbit azi noapte si a fost bine, asa, dupa mult timp. Pentru ca el pare cumva indragostit. Am condus pe strazi in noapte si cu el la telefon am dezbatut problema. Caci cu dragostele nu e de glumit!
Suntem doi copii tampiti care inca spera ca vor gasi marea iubire. Cred ca de asta ne si intelegem asa de bine. Ne toleream tampeniile, ne sfatuim si emitem terorii. Suntem micii mari intelepti, avem pareri si ne sustinem cauza! Ne bucuram si ne intristam, radem si comentam tot. Suntem chiar noi, mosii din Muppets. Asezati la un balcon de unde urmarim tot. Spargem firul in patru si ne gandim la rezolvarea unor probleme care de obicei nu exista. Si suntem fericiti "intre noi", si singuri si tristi in fapt.
Iubim amandoi. Dupa mult timp soarta ne-a adus intr-o situatie similara. Eu sunt inca "nebuna". El este cu piciorele pe pamant, cica. Ma mai cearta uneori. Eu il cert mereu. Cineva trebuie sa fie mai tare in gura.
Azi sunt fericita. Pentru el. Sper sa gaseasca pe cineva care sa il merite. Prietenii mei sunt speciali. Si au nevoie de femei speciale langa ei. Unele care sa treaca testul "Mihaela":))
Restul e poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu