vineri, 28 septembrie 2007

Acasa




Imi place patul meu. Mare si gol. Cu sau fara Karakiri. Azi noapte am visat mult si frumos. Am dormit si nu vroiam sa ma trezesc. Inainte de culcare am tras un mic zapping, asa ca batraneii. Imi place Susan Sarandon. Imi place Sean Penn. Si imi place Mircea Badea.


Am vorbit la telefon si am fumat. Imi face rau fumatul asta. Ma doare in gat. Am stat muta, in fotoliu si am trimis o gramada de sms-uri. Da, eu sunt vinovata pentru tot ce mi s-a intamplat. Nu imi pare rau de nimic. Prietenii mei sunt mereu over protective, ma termina nervos chestia asta. Toata lumea are grija de mine, sunt asa o chestie foarte firava. Cred ca de atatea ori m-au vazut suferind incat le e frica sa ma lase sa ma bucur de ceva care ar putea sa se termine foarte prost. Si peste toate - mie nu imi pasa:)

Nu vreau sa imi para rau ca nu am facut ceva. M-am tuns. Din nou. Am fost la coafor de doua ori intr-o saptamana. Acum sunt si mai scurt tunsa si am par blond. Sunt asa de punk incat ma umfla rasul in oglinda. Dana zice ca "sunt EU".

Acasa oricum i-am cam speriat pe toti. Ce o sa mai tai la urmatoarea trauma?? zice muma-mea:))
Sunt bine. Eu in mine. Eu cu mine. Vine Mihut sa ma vaza si sa ma cerceteze azi. Era cazul!

Nu mai vreau sa dorm. Visez atat de frumos incat mi-e groaza sa ma trezesc, asa ca mai bine nu dorm. Deloc. Poate asa..putin, cosmetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu