vineri, 28 septembrie 2007

Erase all

"Traiesti iluzii, cred, dar as vrea sa fii fericita cu adevarat. Fara indoieli. Sper sa mai fiu acolo pentru tine cand iti va fi greu.. pentru ca nu voi renunta la tine nicicand..trebuie sa ma eliberez de tine, de noi, prin scris. Asa ca o sa iti scriu si tu o sa citesti cand va trebui, daca mai este ceva ce nu stii deja. Ma termini cu tot ce imi zici."
T
"Suge toata maduva vietii, sa nu fugi de nimic! Sa nu fii o lasa, ca o sa regreti.."
T
"Nu exista cineva ca tine, esti multumita?"
B
"Unde sa pleci draga? Ce, esti de capul tau?"
G
"Te-am ignorat toata noaptea pentru ca am crezut ca esti stresata si nu am vrut sa mai provoc inca o cearta"
G
"Sa stii ca eu astept scuze azi"
G
"Isteria ta de dimineata mi-a pus capac"
B
"Cum se simte copilul din tine?"
C
"Buna dimineata Raza de Soare!"
G
"Ce face Bursucul?"
A
"Te iubesc frumosule!Am plans gandindu-ma ca imbatranesc ai mei..sensibilitate crescuta.."
G
"Daca veneam cu tine te comportai ca de obicei. Ma lasai undeva si plecai, apoi iti mai aduceai aminte asa..si de mine - inainte sa plecam"
T
"La multi ani Blondo!"
G
"Ma anunti tu cand imi vine randul si mie ca sa nu te mai deranjez?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu