luni, 24 septembrie 2007

Corespondente

Precum in "Una din noi este de prisos", o frantura de poveste - doua fete care se iubesc.

"sunt depresata. m-a facut cineva praf. mi-a spulberat toate visele cretine..eu il iubesc. si il vad cand inchid ochii fericit in fatza unor chestii pe care in mod normal m-ar face fericita numai pe mine. nu vreau sa ma influenteze nimic. pentru ca sunt fericita si nu vreau sa ma gandesc la maine, sau la viitor. vreau sa traiesc acum. asa cum este acum. cand il iubesc si simt ca ma iubeste..sunt o tampita, stiu. si chiar daca o sa sufar ca dracu si o sa imi ziceti "ti-am spus eu" tot stiu ca el este primul barbat de pana acum pe care il vad tinandu-mi copilul in brate, il vad fericit cand eu ies din buda cu testul de sarcina in mana..atat am avut de spus.te iubesc..sa nu ma judeci prea aspru."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu