joi, 27 septembrie 2007

Zi de joi

Azi Google face 9 ani!!! De cate ori deschid google ma gandesc la prietenul meu. Caci el e Google! El si tricourile lui celebre, mocutza lui cand rade. Nimeni nu intelege prietenia noastra..Noi radem si barfim si suntem rautaciosi. De cam 6 ani. 6 ani in care am ras si plans impreuna, am povestit cate in luna si in stele. Ma enerveaza atat de rau ce nu s-a pomenit, ne certam ca babele si apoi ne dam seama ca asta face prietenia noastra si mai puternica.

Cum sunt eu azi?
Satena. Asta este cuvantul. Fericita. Obosita dar fericita. Am decis sa nu mai mananc. Am eu o teorie conform careia in perioada in care esti indragostiti si ai fluturi in burta, e mai safe sa nu mananci. Ca sa nu strivesti fluturii. Deci sa nu mancam zic.
Apa tine fluturii in viata. In burta mea sunt numai Mariposa Azul - ca si specie de fluturi. Si pe ei apa nu ii derajeaza, caci in stomacul meu totul e magie. Da, sunt nebuna.
O nebuna inconjurata de oameni minunati, majoritatea necunoscuti dar atat de aproape de sufletul meu. O sa imi fac timp sa povestesc depsre oamenii mei. Despre frumosii necunoscuti si povestile lor minunate, despre prieteniile noastre lipsite de interese..
Internetul este cea mai tare inventie ever. Deci nu as da mersul la un bar/terasa/parc pe nimic din lume. Insa pentru ca jobul ma tine pe scaun, aici imi cunosc oamenii. Cu acele chipuri pe care ei vor sa le arate. Asa cum sunt ei de fapt, nerestrictionati de societatea de cacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu