miercuri, 2 mai 2007

Blogati, blogati

Nu e bine nici cu blogul asta. In loc sa invat ma tot apuca frecatul de menta. Mai amintesc un film, o carte, o muzica, mai caut o poza, mai suna un telefon. Mai fumam, mai servim inca o cafeluta, mai vine un mosafir. Mai cercetez si ma bucur de minuni internaute..si iar mai trece inca o ora in care nu am reusit sa invat nimic. Cineva ar trebui sa ma lege de birou cu funii de matasa roz cu mov, sa imi verse in gura larg deschisa buchiile din manual si apoi sa imi inchida gura, sa ma lipeasca cu un plasture sau sa imi tranteasca un jet de Plastospray, sa imi ia capul in mainii si sa mi-l zdrancaneasca tare de tot ca la un cocktail rusesc. Pana imi intra in cap toate definitiile. Sau sa imi puna o cascuta de metal, din aia nazista si apoi cu o bata de baseball sa imi traga una..Ca sa se ordoneze "invatatura" pe subiecte si pe numere.
Vremea trece..La Nemira se editeaza Shrek, la tv canta unul o manea pentru Basecsu, la last.fm ascult muzici fara voci si afara este frig ca intr-o primavara trista. Suna cineva la usa si iata! Mai soseste un sef. Cat este totul de frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu