marți, 2 octombrie 2007

Luv

Super filme noaptea la tvr cultural. Nu stiu niciodata numele filmului, ma prinde si ma tine treaza pana la generic. Inca sper ca la final, dupa "traducerea si adaptarea" o sa zaresc in loc de "sfarsitul episodului 2" numele filmului. Nada.
Azi noapte am vazut un episod dintr-un serial despre o actrita celebra si cam dusa cu capul care avea cam 60 de ani si tocmai se maritase cu un pusti de 22 de ani. Ala se imbata ingrozitor si o face varza, baba expirata, etc. O loveste si apoi ii pare rau si se impaca cu ea. Whatever.
Femeia asta zice ceva la nunta ei cu tanarul:) Isi povesteste viata, e imbracata intr-o rochie rosie, urcata pe masa. Nuntasii sunt oripilati de discursul ei in care sunt amintite marimile organelor fostilor..asta micu era de departe cel mai valabil.
Si ea spune, mandra, cu sticla de sampanie in mana "Never love with moderation!"

Am dormit bucurandu-ma ca nu am iubit niciodata cu moderatie. Ca mi-am permis sa iubesc barbati mai tineri decat mine, ca am iubit barbati care s-au insurat cu alte femei, ca am iubit barbati care m-au iubit, apoi urat si acum suntem prieteni, ca am facut numai ce am simtit fara sa imi pese de limite.
In viata asta as fi putut sa ma gandesc mai mult la ai mei si sa iubesc "corect", sa fiu maritata cu
unul oarecare, sa am o familie oarecare, un copil oarecare.

La mine este totul o provocare. Eu nu cred ca aleg gresit niciodata. Eu cred ca aleg cu sufletul. Am ales pe cine sa iubesc gandindu-ma la mine, nu la prietenii, nu la familie. In cel mai bun caz m-am gandit la neveste si copii, iubite foste sau actuale.. Iubirile mele nu implica neaparat sex salbatic, ca sa fie clar. Eu iubesc uneori frumos, cast. Cu sufletul. Iubiti frumos va spui!

Niciodata cu moderatie!

3 comentarii:

  1. interesant film :)

    cred ca avem ceva in comun: nici eu nu sunt vreo moderata. :) ma straduiesc, dar nu cu succes

    insa odata ce ai un copil, nu mai este un copil oarecare. eu ii spun curent lui fi-miu "Du bist meine große Liebe". Nu trebuie sa traduc, nu?! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eu vreau un copil care sa fie facut dintr-o mare iubire. a mea cu el. nu pentru ca ai mei isi doresc un nepot sau isi doresc sa ma marit. de asta era acel cuvant acolo. nu vreau sa fac nimic pentru a fi ei fericiti..ci pentru ca eu si copilul meu sa fim fericiti:)
    am pus moderare si e greu pana apar comentariile, dar apar:)

    RăspundețiȘtergere
  3. sint de acord cu asta. toata lumea vrea sa fie fericita. si mereu apare ceva care ne impiedica sa fim. :) pina la urma a fi fericit inseamna a scoate ce e mai bun din ceea ce esti si ceea ce ai si sa faci pace cu asta.

    nu crezi?!

    RăspundețiȘtergere