joi, 4 octombrie 2007

Office time

Am filmat pana noaptea tarziu. Am fost asa de nervoasa. Apoi mi-a trecut. Am nevoie de 5 minute, un raset, un strans in brate. De o Sharga impacuitoare care nu stie ca de cate ori spune un secret, in spatele ei se afla exact cel despre care ea vorbeste cu atata seriozitate. Am nevoie de un mesaj, un telefon. Diana spunea ca ea e genul de femeie pe care poti sa o tii langa tine cu "atentii".
La mine atentiile nu sunt cadouri. Sunt gesturi. Banale. Cica la inceputul unei relatii asa trebuie sa fie. El suna, te cauta, vine sa te vada. Apoi ii trece:))
Nu cred ca e asa. Eu cred ca trebuie sa sune, sa te vada, sa te caute mereu.
Nu stiu cum este o relatie normala. Pentru ca nu am avut relatii normale niciodata. Nici nu stiu daca imi place sa experimentez foarte mult. Cred ca imi doresc doar sa fiu fericita si sa nu fac pe nimeni sa sufere.

Azi nu sunt fericita. Sunt obosita si bine aranjata ca sa nu se vada negrul de sub ochelari si cel din cerul gurii. O sa imi cumpar cateva parfumuri si o sa imi revin. Cumva am neglijat investitia parfumata si azi dimineata am constatat ca Samsara nu-i, Armani mania nu-i, Miracle so magic nu-i..Sensi mai e putin. Restul sunt dar nu sunt pentru perioada asta.
Shopping is good!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu