joi, 4 octombrie 2007

Food is good!

Dupa ce am mancat si am lenevit la o lulea si o cafea sunt alt om. Desigur Armani Code este vinovat si el! Mi-am pus asa niste muzici de regasire. Cu fiecare piesa imi aduc aminte de cineva drag si imi zambeste fatza. Senina si cretina. Noaptea imi vine sa scriu. De cate ori ma asez in pat si nu pot sa dorm de la atata cafea imi vin ganduri, ganduri. Imi trebuie un laptop mic mic, o lampitza de miner in frunte si ..atat. Am atat de scris! Zeci de scrisori. Am reusit sa scap de o mare trauma - ura Elizei fatza de mine. Pur si simplu nu mi-a mai pasat de ea. Este din nou insarcinata si asta m-a bucurat enorm. Caci indiferent cat de retarda este reactia ei fatza de mine, eu ma bucur sincer cand cineva mai face un copil. Si o iubesc, in stupizenia ei de a ma uri inca:))Dupa 9 ani:))
In sfarsit am discutat cu Nicole. Dupa ani in care am vrut sa o aud si totusi ceva ne-a tinut departe. Ma simt de parca imi inchei socotelile cu viata, cu oamenii. LA filmare, pe terasa la Mihai si Oana am vorbit ore insir despre moarte. Cora Gramos s-a ridicat si a plecat pentru ca ii facea rau conversatia. Noi morbizii..Am tot propus sa vorbim despre sex si rahat, dar nu. Moartea este mai puternica. Cred ca suntem nebuni. Sau ne deschidem. Discutam despre tot ce ne sperie cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu