luni, 1 octombrie 2007

De ce iubim barbatii

La Alexandrina citii in doua parti motive de iubit barbatii. Preiau asa o leapsa nedata si scriu despre ce iubesc eu.

Lenjeria lor. Barbatii au cei mai frumosi chilotit ever. Boxer sau nu, cu dungi, culori vesele, imi vin toti turnati. Sa alegem barbati care au fundul mic si sexy.
Imi place parfumul lui dimineata, usor infierbantat, cald. Imi plac barbatii care stiu sa vorbeasca, care comunica. Imi place un barbat care ma pupa si ma musca usor, fara rautati.
Imi plac mainile lui fine, talpile lui, locul meu - aproape de subtioara lui.
Imi place gura lui..ochii lui, urechile lui. Maimutareala lui, felul in care arata cand enerveaza.
Da, barbatii sunt niste purcei. Dar sunt ai nostri.

La telefon vorbesc cu un mare golan in viata, ne sfatuim si radem ca niste purcei. Suntem rai si oribili, vorbim de rau femei care au suflet si piept generos..pofteste la ele si eu ii tin isonul. El imi spune ce o sa fie in viata mea, eu ii prevad un viitor ilustru in ale patului..
Suntem ingrozitori..

Iubim barbatii pentru ca ne fac sa ne simtim bine!

Un comentariu:

  1. Hahaha! practic vorbesc despre un anumit barbat. ce-ar mai fi sa dau nume?! domnule, vezi-ti de treaba si nu atzatza spiritele:))

    RăspundețiȘtergere