luni, 3 septembrie 2007

FRAGRANCES

Am ajuns sa nu mai simt un parfum ca pe un parfum. Fiecare miros e "cineva". Merg pe strada si simt omul pe care l-am iubit sau doar cunoscut candva si il caut in fiecare adiere de vant. Cel mai ciudat este cand simt un parfum (care apartine cuiva) pe un cineva care nu imi place.
Cred ca fiecare parfum pe care il folosesc este o stare pe care o am si care se regaseste intr-un puf la inchieietura mainii mele stangi.

(Eu am zile de Samsara, zile in care mi-e dor de Ileana:) Caci Ileana e Samsara. Asa cum Simona este Arpege-ul lui Lanvin, Mirela este Organza, Inna este Dolce Gabbana rosu (caci asa mi-o aduc aminte ca fiind foarte fericita - in anii nostri buni), Ion este un Yves Sain Laurent, Serb este Myiaki, la fel ca si BojeMoi, Xpas este Egoiste Platinum de la Chanel si puiul meu este Kenzo scoarta de copac, la fel ca Spitz:)). Si daca lista ar continua - Nae este tot Myiaki, Soso este Aqua de Gio,Luminita este Hallowen, Cristina Matza este Cerutti, Tomasin este Allure, Costas era un Jill Sander, Ilinca sotia lui era Oui de Lancome, sora mea este Haut Couture de Givenchy si mai nou Magnetism de la Escada, Mihaela de la 2 este Amarige de Givenchy, Oana este Clinique Happy, Dana este Cartier si Noa si Poison, Kiki e Tandre Poison, Cristi este Diorella - ca atunci cand eram noi mici.Eu mai sunt Noa, Miracle so magic, Armani Mania, Sensi, Fifth Avenue, Cerutti 1881 si desigur Mademoiselle si Allure. Ziua, outfitul si parfumul. Starea de spirit si parfumul.)

Am scris despre parfum pentru ca aseara am revazut un film foarte drag mie "Animal Attraction / Someone Like You... " cu Ashley Judd si Hugh Jackman. Si mi-a placut cum s-a dus ea la dr. si l-a rugat sa ii scoata "organul" care o face sa sufere atat de tare, amigdala care o face sa simta mirosul "LUI" de rufe curate, sapun si parfum - mirosul care o face sa isi aduca aminte de el si sa sufere.



(pentru Oana care il iubeste pe Hugh)

Un comentariu:

  1. f frumos post-ul asta...m-a facut sa ma gandesc cate parfumuri am fost si sunt si eu...si mai ales cate parfumuri sunt cei din jurul meu :)...oare ce parfumuri vom mai fi?

    RăspundețiȘtergere