joi, 6 septembrie 2007

Locuri de omorat vremea

Ma gandesc sa "scot" diversi oaspeti veniti de peste hotare. La o masa, la o cafea, la un suc seara, la un dans noaptea. Si tot gandindu-ma imi dau seama ca viata mea se termina de obicei la ora la care fetele inca nu sunt gata de iesit in oras:))

M-am babit. Sau poate am ajuns sa apreciez un fum/un vin tras cu un amic drag si o povesteala sau un film. In defavoarea unor pahare de tequila, zbantuiala ca in spotul Coca-Cola, ape curangand peste trupul meu parfumat si cremuit, rimel pe gene si sub ochii dimineata, mahmureala si tata razand si servindu-mi ibricul cu zeama de varza.

Unde se duce omul modern in noptile de toamna sau vara tarzie? Unde se mananca bine, unde se bea bine, unde se danseaza bine in micul nostru Paris?

Si mai ales unde "se danseaza" femeile singure ( alea ale caror barbati muncesc in weekend) ?
Sper ca numai eu am ramas babetta si antisociala. Restul lumii sper ca petrece si ca ne va da de veste unde se poate iesi ziua si noaptea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu