vineri, 7 septembrie 2007

Vineri

O dimineata inceputa trist. Nu vreau sa vorbesc despre asta. In rest totul este minunat. La fel ca in fiecare zi. Azi nu scriem despre filme, muzica sau carti.
Azi asteptam ora 18.00 ca sa ajungem acasa si sa stam cu familia. Sa stam si atat. Tata o sa fie plecat pana spre seara, o sa intre in casa obosit si o sa ne povesteasca de ale lui, de peste zi. Noi o sa il ascultam si o sa radem. Mama o sa il mai intzepe putin, in stilul ei caracteristic. Sor'mea o sa se retraga in micul ei iatac si o sa ne ignore total.
Ea doar se marita si o sa plece departe de noi si o sa scape de nebunia asta pe care eu o iubesc. Vorbaraia din casa.


Maica-mi i s-a pus pata pe papagali. In fiecare zi imi spune ca vine iarna si ca trebuie sa scapam de 3 dintre ei. In fiecare zi ii spun ca eu ii iubesc si ca nu pot sa ii dau asa pur si simplu. Ea insa are un plan bine gandit. Cat a stat la coafor a vrajit-o pe biata Gabitza (maestra in ale parului nostru) si gata! O pasare o sa plece la Gabi acasa, un cadou pentru nepotica ei. Inca una mi-o marita peste drum, la nu stiu ce colega de-a ei de birou, una de care nu am auzit never ever, dar care are un copil si vrea o pasare!
Mai sunt trei. Trebuie sa mai gasim un om care sa vrea un pui frumos, galben sau verde. Canta toata ziua, mananca si fac o multime de caca. Apa trebuie schimbata zilnic. Nu o schimbi, mor de sete. Caci nu numai ca nu mai vor sa bea din ea, dar mai fac si niste caca acolo! Ca sa fie siguri ca te vei simti vinovat ca nu le-ai pus apa proaspata.
(Asta este unul din puii adoptati de Pusa. Campion absolut la baut de bere si imbaiat in bere.)

Ca sa intelegeti despre ce fel de pasari vb va atasez cateva poze:)
Este o pasare care pofteste ingrozitor la orice este de mancare. Ai bagat ceva in gura, tzusti! e acolo. Trebuie sa fii atent sa nu deschizi gura prea mare:)))
Si tre sa fi atenti sa nu lasi cumva farfuriile cu mancare la vedere. Se va napusti ca un uliu. Nu sa se infrupte cum ati putea crede, ci sa deguste tot. Putina friptura, putin cartofior, orezel. Totul de pe marginea farfuriei.
Hihihi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu