marți, 4 septembrie 2007

Mitocanca

Drumul meu catre casa este presarat cu niste ambuteiaje, muzici de calitate, fre'o 30-38 grade, nervi, colegi de trafic normali, Ratbisti care se cred buricul pamantului, vatmani care te-ar ucide ca pe o musca daca te-a pus necuratul sa fii pe linia lor (de acasa) si..mitocance.

Mitocanca este o specie des intalnita in trafic. Exista desigur si mitocanul, dar azi ne vom referi exclusiv la dna. Mitocanu', zisa si Mitocanca.



Pe Calea Vacaresti este un trafic infernal, zi de zi intre orele 17-19 se merge usor, cu geamul deschis si muzica tare. Mai o trecere de pieton, mai o schimbare de banda. Eu plec de la birou pe la 6, deci ajung pe Vacaresti cam la 18.15-18.20. Fix in spuma traficului.

Pe 31 august, care fuse vinerea de trecu am avut parte de o experienta cum nici cu mintea nu gandeam ca SE ECZISTA!



Inaintam ca melcul, muzica imi zicea la ureche cum e cu "sa dansez cu tine", alea-alea genitiv..Pe cele trei benzi masini bara in bara. Pe linia de tramvai la fel. Vacarestiul avea patru benzi care urcau incetuc la deal. A intaia, ambreiaj, a doua, liber, frana, de la cap. Un domn cu o masina rosie imi vine din spate si imi face semn ca ar vrea sa ajunga pe prima banda. Ca o papusha ce ma aflu ii fac semn ca se poate baga in fatza mea si de acolo..Dumnezeu cu mila. Desigur l-au lasat toti sa treaca pana pe prima banda, ca si asa..stateam.

Nimic iesit din comun pana aici. Caldura mare, aer conditionat, geam deschis, curg apele pe noi. Ne miscam incet incet. Alt domn, alt semnal. La fel, ii dau voie. Cum nu am obiceiul sa ma uit la cel din spatele meu, caci vorba aia nu ma intereseaza..nu mi-am pus niciodata problema ca bunavointa mea deranjeaza resul participantilor la trafic. Cei alaturi de care STATEAM. Al doilea domn al meu ajunge si el fericit la prima banda si se incadreza pe straduta unde probabil statea. Timp in care aud claxoane si vad faruri in oglinda. Ma uit ca tuta si cetescs pe buzele cochetei doamne din Tico Verde urmatoarele :mortii matii, proasto..si tot asa. Imi zic in barba "saraca..ce-o fi patit?" si imi vaz de muzica mea si de a intaia, a doua, frana.

Si urmeaza momentul T zero. De pe strada din dreapta, usor, cu intentia de a merge spre centru, un mic Matiz mov da semnal. Banda 1 il lasa, banda 2 il lasa si urmam eu. Cea binevoitoare, aia cu Mitocanca in spate. Si ce crezi? Ma luminez ca pe mine ma injura doamna blonda, asa ca ..for fun il invit pe domnul cu Matizul.

Ei bine dragilor..fumeia asta care putea sa fie mama a explodat. Mi-a aratat degetul, a claxonat, urlat zis cu penis, cu mata, cu muia..

Cred ca am facut bine ca nu am coborat din masina. Si multumesc lui Doamne Doamne ca mi-am pastrat mintile, caci precum fratele Serghiutza - care are nevoie de o refulare, si eu am. Si as fi putut sa ii jumulesc cretzele bigudioase si as fi scapat de multe spume stranse de-alungul anilor in trafic. Dar nu se face. Am gandit ca mai bine este sa o facem aci pe blog de ras. Asa ca am scos micul Nokiul performant si am tras-o in poza. Smart cucoana si-a acoperit frumosul chip. Dara masina e dovada!

Sa stie o tara intreaga ca Coana Eleonora cu pudelul (caci avea si un catel in masina) este in fapt NU o DOAMNA cum o crede vecinele de la bloc, ci o MITOCANCA. Una care sofeaza pe aceleasi strazi cu noi, dar care nu are notiunea de coleg de trafic. Una care stie sa arate acel deget, caci a vazut ea la tv-u ca e ceva nasol sa arati degetul.

Iata-o deci pe protagonista noastra. Coana Eleonora Mitocanca de vineri.

Ce pot sa ii doresc coanei? Ii doresc sa o fereasca Sfantul de vre'o taximetrista nervoasa. Sau de vre'o blonda cocalareasa - una care sa traga frana de mana si sa o incinga un picutz pe Mitocanca.

In rest numai de bine. Ii doresc calm. Si un joint cand nu mai poate. Sa traga ea usor asa pe dreapta pe Vacaresti, sa bage doua fumuri si dupa vre'o patru ore sa urce calma la volan. Cat sta pe Vacaresti la fumat poate face si un ban. Ca doar zona e vestita.


Partea a doua a acestei povesti este asa. Mitocanca este desigur mama cuiva, sotia cuiva. Putea sa fie mama. Si daca mama mea ar fi facut asa ceva eu asa i-as fi zis: Femeie! Baga-ti mintile in cap. Si asa se circula ca dracu, vrei sa vii batuta acasa?!"

Dar mama mea nu ar injura niciodata ca coana Eleonora Mitocanca..Pentru mama "injuratura" superema ramane SICTIR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu