marți, 4 septembrie 2007

Aventuri pedestre

Am plecat de la birou la Universitate cu metroul. De teama ca nu o sa am desigur unde sa parchez si o sa ma enervez. Mi-am luat revista, ca sa nu merg ca o tampita..macar sa mai citesc ceva. E frumos cu metroul, trenuri noi. Lumea nu s-a schimbat. Inca sunt copii care fac jonglerii si care cand nu arunca in aer popice vorbesc tare si sunt obositori, inca sunt babutze dragute si inca mai sunt fete frumoase si baieti frumosi:)
Am stat si jos! Rar am gasit loc in metrou. Partea buna a fost ca am ajuns repede. La Universitate inca e nebunie. Iepuri mici si albii si cu ochii rosii stateau la vanzare intr-o cutie de pantofi, floraresele din colt udau cu galeti de apa pavajul, tineri stau la fantana si inca se mai iubesc oamenii:)
Lume pestrita. Dupa ce mi-am rezolvat treaba si am aflat cum voi plati 10.000.000 aiurea pentru un semenstru de gratie (binemeritat as zice - am chiulit la examene), am luat-o la pas sper Cotroceni. La Gazith sunt reduceri, moment de mare bucurie. Revin zilele urmatoare caci am vazut o pereche de pantofi..o minune.
Ce am mai vazut? Multe cladiri cu bulina rosie! Oare cum locuiesc acolo oamenii? Cum dormi cu gandul ca la primul cutremul ti se darama sandramaua?
Pe bdul celebru am intalnit-o pe Superbahmu cu super BMW-ul ei si desigur cu micul caine in brate, apoi la pas am tot coborat pe langa Drept..pe jos sunt pene de porumbei. Un sunet ciudat mi-a zbarnait in spate si am avut inspiratia de a mi muta cele 60 de kg de pe noua pista de biciclisti. Caci EXISTA. Si merg biciclistii pe ea:) Mi-a placut. Pe cheiul Dambovitei am poposit si am vazut zeci de mici pesti in apa mizerabila. Si pe mal, ascunsa intre dale de ciment picotea o ratusca:)
Orasul asta as ascunde asa de multe minuni..printre multe gunoaie desigur. Dar daca dam la o parte gunoiul, este o minune de oras. In care oamenii iti spun inca "Sanatate" cand te aud ca stranuti:)
Ca si in strainatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu