vineri, 20 aprilie 2007

Winnie

Am citit cartea lui Milne pentru ca Bobo mi-a spus ca o sa imi placa si ca o sa rad. Am ras cu lacrimi! Nu este neaparat o carte pentru copii! Este o carte cu aventuri, o carte despre prieteni. Am vazut apoi filmele de desene animate. Mie imi place foarte tare Piglet. Cred ca asa sunt eu. Am albume cu prietenii mei (si cu informatii despre unii din ei:), sunt mai cidatica..cine a mai vazut un purcel atat de mic! In traducerea pe care o avea Bobo - o carte mica si veche - Piglet era tradus in romaneste Guit. Ce mi-a placut! Acum, in traducerile moderne este Porcusorul..sau asa ceva. Bleah! Imi place si magarul Eeyore.("And how are you?" said Winnie-the-Pooh. Eeyore shook his head from side to side. "Not very how," he said. "I don't seem to felt at all how for a long time." "One can't complain. I have my friends. Someone spoke to me only yesterday." ) Asa cum este el, mai incetuc la minte. Mi-a placut foarte tare cand si-a pierdut coada! Mi-au placut toate toate aventurile lor! Imi place si de Winnie ca e asa un urs mai prostut, dar el stie asta!!
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. I have been Foolish and Deluded, and I am a Bear of No Brain at All.

Un comentariu:

  1. Aaaa! C`mon...Don`t spoil my fun! Winnie nu e prostut. Chiar daca stie sau nu...

    RăspundețiȘtergere