vineri, 20 aprilie 2007

Desertul si caii altora

pentru ca mi s-a parut foarte cool testul, l-am mai "facut" si eu la altii. Am ras! Sora mea este un cub mic si alb cu bej, un domn e un cub mare cat o casa si alb (cica EU ma supraevaluez!), o tanara este un cub de metal prins cu niste piroane la colturi, o alta e un cub mic si roz, frumos - cu toate florile lipite pe el si CALUL in el!!(mi-a placut asta cel mai tare), o fata pe care eu o plac tare este un cub care are sclipiri de diamant si reflexe de cristal, cealalata fata (mai mica, nr. 2) are un Cal care este un Inorog, si o scara de funie care se termina in cer. Alta are florile "curgand" din cub, ca ghirlande, una are o scare facuta din sine de tren. Calul domnului este alb perfect, florile lui sunt pe cubul cel mare de tot cat o casa si alb, scara e de lemn sprijinita si calul mai urca pe ea sa ii miroasa florile:)

Imi plac foarte tare oamenii!!

Am am uitat! Cel mai tare cub este al "importantei"!!! Este mic si verde, inconjurat de flori multe de tot, scara ei este de lemn, bine infipta. Iar calul, ei bine CALUL EI vine in viteza de undeva din desert!!

Hihihih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu