joi, 19 aprilie 2007

Desertul, cubul, calul, florile..si eu


Azi am patit o chestie foarte haioasa. Una din zanele lui Mi a venit la birou si din vorba in vorba, din ras in ras mi-a "tras" repede un test care ei ii placuse foarte tare.

Mi-am imaginat un desert, in desert un cub, un cal, o scara, flori, etc etc.. Dupa ce am zis eu cum si ce vad a inceput distractia. Eu am vazut un cub mare, 2x2, transparent, plin cu apa pura, clara, cu marginile (laturile ca imbinare) din inox. Pe cubul cel mare si plin de apa se sprijinea o scara, tot de inox, ca mi s-a parut mie ca da bine vizual. La fiecare din cele patru colturi care sedeau pe nisip se afla cate un palmier, si intre fiecare dintre palmieri, strajuind cubul, cresteau flori. Calul din povestea mea era un armasar, pur sange, arab, negru:)) care era desigur priponit bine langa un palmier si destul de aprope de cub.
Tot ce eu aberam isca mega hohote de ras, care sa fiu sincera ma bulversau si imi cam omorau viziunea, caci eu imi imaginam ca e ceva de rau daca astea mici se hahaiau asa! Si urmeaza furtuna. Cum vad eu ca se petrece o furtuna in desertul meu si cum is afectate elementele : cal, cub, scara, palmieri si flori.
Furtuna mea nu afecta cubul. Calul era bine priponit si in viziunea mea se proteja apropiindu-se de cub. In restul timpului calul mai manca din florile mele.. (rasete si hahaieli) Furtuna mea nu afecteaza apa din cub, nici cubul, nici scara nici calul..si nici nu smulge palmieri.
Ok. Pana acum totul era minunat. insa incepe distractia, caci urmeaza interpretarile:))
Desertul este viata mea. Cubul sunt eu: supraevaluata (2x2:)), transparenta precum apa mea din cub, poate putin dura datorita laturilor de inox. Scara sunt prietenii mei - sau defineste cumva relatia cu ei (aici nu am zis bine - de inox - caci metalul este rece) dar am sudat-o de cub, asa ca daca cumva am prieteni cu care am relatii mai reci, cel putin sunt sudati de mine :))
Calul este partenerul meu: bine priponit:)) armasar arab, pur sange :))) ( de asta radeau caprele!!) Florile sunt copii mei. Nu am inteles de ce Calul imi manca florile, eu m-am gandit ca trebuia sa pasca ceva si din palmier nu aveau cum. Pe de alta parte inainte de flori, eu mi-am vazut "copii" drept palmier..caci e tot planta. 4 palmieri care erau asezati la colturile cubului.
Furtuna reprezinta o situatie limita din viata mea. Mi se pare ca am raspuns bine si la asta. Calul se apropie de cub pentru a fi protejat, cubul este prea mare si plin cu apa rece pentru a putea fi ridicat de pe nisip, palmierii sunt si ei bine priponiti - ca si calul.
Mi-a placut testul foarte tare. Auzi, ma supraevaluez. Ha! Pai daca eu vreau sa fiu un cub 2x2 plin cu apa intr-un desert mare si uscat??
Hihihihihi:)

2 comentarii:

  1. ai vazut testul pe alt site , l-ai gandit putin iar apoi ti-ai dat o ocazie de lauda , pffff

    RăspundețiȘtergere
  2. clar! si pentru ca mi se parea de prost gust, am inventat repede si niste oameni care sa mi-l faca, si reactiile lor.
    auzi? pot sa te ating? stii continuarea.

    RăspundețiȘtergere