vineri, 20 aprilie 2007

Acum 5 ani..si azi..

Cineva mi-a zis despre persoana lui: acum 5 ani eram unul din ala cu carare pe mijloc, dar am cunoscut niste oameni si iata cum sunt azi (citat asa in mare). Ei bine, el era azi foarte "bine":))
M-am trezit azi dimineata cu acest gand: eu cum eram acum 5 ani? sau 10 ani?

In mare imi tin minte viata, numai ca vazuta prin ochii mei se raporteaza exclusiv la relatiile cu cineva, caci sunt asa de usor de mulat dupa oamenii pe care ii iubesc..
Dar! Am cercetat si am verificat cu imagini si am strans cateva concluzii!

un EL
Demult: "te-am vazut in camera, radeai cu toti pe acolo. erai tanara, simpatica, cam rupta de realitate. te plageai de nu stiu ce relatie si in loc sa infrunti realitatea ai preferat sa fugi in franta sa incerci marea cu sarea."
Acum: "acum la fel doar ca ai inceput sa gandesti. te-ai maturizat la cap ceea ce nu e bine. vrei maritis, copii, cariera. nu mai ai timp si de tine. si incerci sa pari draguta cu toti, chiar daca pe multi nu ii placi. ACTRITA!"

o EA
Demult:"acum 5 ani te ingrasasei cand erai cu ala si mancai numai bunatati "
Acum: "acuma esti mai draguta dar trebuie sa mai slabesti. la burtica"

un EL
Demult:"avand in vedere ca eu m-am indragostit si ca apoi te-am iubit f. mult, inseamna ca erai f. bine"
Acum: (nu mai sunt nicicum, ca nu ne vedem)

o "EA MULT MAI IMPORTANTA"
Demult: "eu te-am cunoscut cind ai venit din franta. te tin minte nemachiata sau machiata prost, cu o coada prinsa neglijent la spate, imbracata simplu - dar combinatii de haine care sa para scumpe. o fata care vorbeste mult care vrea sa dea senzatia ca stie tot, a vazut tot, cunoaste pe toata lumea, care vorbeste foarte familiar despre oameni pe care nu i-a cunoscut in viata ei dar a auzit povesti despre ei. surpriza mea cea mare a fost sa-mi dau seama ca intr-adevar stii multe, cunosti multi si ai fost in multe locuri. din prima impresie nu mi-am dat seama de asta. foarte dornica sa se imprieteneasca...grabita sa ajunga foarte familiara intr-o relatie cu o noua cunostinta...preocupata de ce se intimpla cu cei din jur- ca prim impuls...mai putina finalitate.

Alea rele in mare:
- disponibila
- frustrata
- coplesita si complexata de conditia lui xxxx
- distrusa dupa xxxx
- imbracata ieftin
- machiata prost sau nemachiata
- par neglijent


Alea bune:
ti-ai depasit conditia. stai la masa cu aia buni de la egal la egal, pentru ca ei trebuie sa te recunoasca la fel de buna, daca nu mai buna decit ei...esti mult mai stapina pe tine, ai mult mai multa incredere in ce poti sa faci...ai o detasare materiala. e important pentru tine ca te imbraci de la firme in care nu-ti permiteai sa intri acum 5 ani dar poti sa renunti foarte usor la lucruri. ti-ai atins scopul- care era sa iti poti permite asta. acum nu mai are nici un farmec sa le ai, le porti pur si simplu. nu te mai xxxx de 5 ori pe noapte ca sa ne complexezi pe noi, in schimb esti fooooooooooarte ocupata!

un EL foarte important:
Demult si acum: "tu plutesti undeva. erai la fel de fucked up"

mai stiu ce ar zice diversi daca i-as intreba..un El ar zice: tu erai Pisoiul. Ce dragutz!!! Ia zi tu Pisoiule "ce dragutz!".

Acum multi ani eram sau tunsa la zero, sau blonda, bruneta, roscata. Cu parul oricum in toate directiile, ca "tunsa cu ciobul". Cred ca in cartier inca ma striga "baietii" - Pankisto! sau Sor'meo. caci exista diferite fratii din frageda noastra pruncie. Stiu ca ma imbracam in orice. inclusiv in hainele unui baiat. stiu ca mergeam in Fire si in club a, ca beam bere, vin, vodka. ca lumea mea era strans legata de viata de la Alma si ca eram foarte fericita acolo, cu marea familie. Stiu ca mergeam in Vama, ca dormeam la cort, ca beam si dansam pe mese, ca daca imi era foarte rau langa mine era mereu cineva care imi sapa o gropitza in nisip, ca sa nu cumva sa vars asa pe plaja aiurea. Stiu ca am avut genul ala de tinerete rebela, ca am fost nebuna la cap. Ca am plecat de acasa "la un chef" si am ajuns la mare sau la munte..asa la o bere..sau la un Cerb de Aur sau un festival Mamaia sau Calatis.
Stiu ca am facut cam ce am vrut pentru ca intre 20 si 25 de ani e perioada de nebunie maxima. Nu m-am drogat pentru ca m-am simtit foarte bine numai cu alcoolul si cu muzica.

Mie mi-a placut foarte tare CINE AM FOST. Intre 20 si 30 de ani am trecut prin cateva etape. 10 ani de transformari. Daca el zice ca acum imi arde de maritis si copii, cariera etc..eu cred ca se inseala. Pentru ca oricum copii mei vor vedea lumea cu mine, in cort sau la hotel, cu masina sau la pas. Cu maritisul nu stiu ce sa zic. Nu simt ca m-am distrat destul. Nu cred ca am terminat o etapa. Cumva, undeva munca mi-a inghitit o parte buna din viata. Imi place mult jobul meu, muncesc pentru scopuri nobile: masina si tenisii. Plus vacantele pe care mi le-am dorit de cand ma stiu. Nu vreau sa ma gandesc la o "cariera". In munca mea o cariera este numai multa munca, multa de tot.
Nu am gasit nici o poza de acum multi ani. digitala. pe vremea aia faceam poze-poze. dar mai caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu