sâmbătă, 21 aprilie 2007

Depresia?

am baut o cafea dupa scoala la I. si am vorbit multe. in timpul conversatiei am avut un fel de viziune. a mea. eu fiind o bila aflata intr-un triunghi. la fiecare colt se afla ceva care imi "afecteaza" viata si energia. trei colturi, trei elemente pe care le iubesc, dar care ma seaca zi de zi. eu sunt doar o bila inchisa in acest triunghi. nu ajung in nici un colt pentru a fi stransa acolo, deci safe, ci au contraire, in traiectoria mea lovesc pe rand laturile. apoi o forta tranteste bila intr-o latura opusa. cum dracu era un triunghi din ala cu laturile egale? echilateral?! ei bine la mine cred ca nu e chiar asa. cred ca undeva am un unghi de 90 de grade, unde as putea sa ma mai odihnesc. desenez viziunea cu explicatiile de rigoare. azi nu imi place nimic la mine si existenta mea minunata de cacat. nu pot sa invat. stiu cat de vitala este informatia privind potentialul turistic al lacurilor de tip liman maritim, insa in acest moment al vietii mele sunt O BILA care se tot misca intr-un triunghi cu un unghi de 90 de grade.

(figura 1.1)

undeva in jurul laturilor exista viata! cred ca triunghiul asta se afla intr-un cub, sau intr-o sfera. stiu sigur ca mai sunt omulteti-bile care au un fel de soarta ca a mea, sau poate ei sunt tintuiti intre doua drepte paralele sau numa' batuti in cuie pe o dreapta si atat. adica mai rau!
am sa evadez din triunghi si am sa alerg sa vad si alte bile si bili! daca mai sunt si altii tintuiti am sa le povestesc cum eu am mai fugit si alta data. la ultima fuga m-am oprit in alta tara, e adevarat ca eram mai mica, insa daca atunci nu am avut minte, de ce as avea acum?!
am obosit foarte tare. imi este rau si m-am saturat sa imi fie rau.
sunt o bila foarte necajita.
paradoxal sunt o bila inconjurata de multa iubire..
exact cum mi-am dorit, futu-i.
(inca nu mi-a spus nimeni! e voie cu asa cuvinte obscene???)
ma intorc la apele subterane si la ultima sarja de examene scrise sau vorbite pe care intentionez sa le mai dau in aceasta viata. vreau sa pot sa citesc ce imi doresc, nu ce mi se impune, vreau sa invat exact ce stiu ca imi va fi de ajutor. vreau sa ma mut intr-o camaruta unde sa am tot ce iubesc eu, toata lucrurile mele. si atat. pe mine.

( i think i hate everything today)

Un comentariu:

  1. Eu fac ce ma pricep mai bine, critic. Sunt o persoana ocupata. Nu din categoria celor ocupati care fac bani, ci ceilalti. Ei bine, asa ocupata cum sunt, uneori mi se face dor de femeile nebune, pun mina pe telefon si sun. In ultima vreme insa ma intreb cit de mult m-am schimbat eu si cit ele.. E usor sa spui ca toti ceilalti au lua-o razna.

    Prietenele mele sunt ca niste bile, rotunde si colorate, pline pe dinauntru (ele cred totusi ca pot pluti). Bilele mele alearga de colo-colo ca gaina cu capul taiat, isi zdredelesc genunchii si-si pling cu lacrimi amare suferinta, apoi cauta raspunsuri oriunde in alta parte decit in locul unde ele cresc. Si eu sunt o mare proasta, ceea ce nu ma impiedica totusi sa vad clar lucrurile in cuburile altora. Asa ca, intr-un cot, ma surprind cascind plictisita intr-o conversatie care nu stiu cum a ajuns acolo unde a ajuns, ascult dar deja nu mai e nimic de spus despre subiect, nu mai e nimic de zis de vreo 10 minute dar ma prefac ca ascult, sparg seminte cu grija sa nu se auda prin telefon. Inchid. Ma sui in masina si plec. E frumos afara si n-am nici o grija. Sunt inca tinara si barbatii imi zimbesc. "Ca acum n-o sa mai fie niciodata.. "

    Si-mi amintesc de amicul care si-a pierdut biletele de intrare la Indianapolis de la masina pina la intrare caruia bisnitzarul care i-a vindut la suprapretz alt bilet i-a dat si-un sfat: "Dude, enjoy your fucking life!"

    RăspundețiȘtergere