vineri, 9 noiembrie 2007

Voices in my mind

Oh, Miaiela! Va pup! Stai sa il pup pe I. Ah, sunteti toti. L. este? Vreau sa o pup, a fost ziua ei. Vai cat este de frumos! La cat incepe? 6. Adica acum 20 de minute, hahaha. Ce inalt esti!Unde ti-e parul? Nu am tigari, de aici din centru nu stiu de unde sa cumpar. Nu, nu vreau sa traversez. Ia de la mine. Oricum sunt mai tari decat ale ei.

Miroase frumos a iarna si ceai.Intru si intre carti si muzica ma simt intoarsa in timp. Vad fete ale unor oameni pe care i-am iubit si la care ma uit incercand sa imi aduc aminte ce nu a mers in iubirea noastra. Ma strecor pana la el printre ei.

Hai cu mine sa iti lasi geaca. O sa iti fie cald. Lasa si blanitza. Mi-a fost dor de tine. Doar tu nu m-ai sunat sa imi spui La multi ani! Dintre toti oamenii din lume, numai tu. Nu te supara, am uitat! Hai cu mine. Cum esti? Mi-e dor de tine, de ce nu vrei sa ma pupi? Nu vreau sa vorbim despre asta. Ce iti face sotia, by the way? Salut! Va pup! La multi ani! Nici nu te-am vazut! Ce sunt aia din picioarele tale? Hahaha! Iti tin de cald? Nu, sunt doar de fashion, asa.

Nimicuri.

Miaielo! La multi ani! Pe tine vroiam sa te vad! Am ceva, este asa din suflet. Ia-l cu tine. Merci! Ma duc sa vad. Fumezi? Nu acum. Ba hai. Mai povestim. Ce filmezi? E bine. Sunt ok. O sa il vezi si pe al meu pe aici. Oare putem sa stam pe pernele astea? Ce frumoasa esti! Ai slabit, si ce par lung ai, nu imi vine sa cred. Nu, nu mai merg la sala. Cand incepe? De ce nu vrei sa ne vedem? Ti-e nu iti este dor sa vorbim? Nu. Ai mai facut tampenii? Nu ma mai pupa! De ce nu vrei? Iti multumesc. Este asa de frumos? Ce ai primit? Este ceva mic, dar era demult acolo pentru tine. Spune-mi ce ai. De ce nu poti sa imi povestesti? Pentru ca mi-am promis ca nu mai vorbesc despre asta. E alegerea ta. Dar esti bine, da? M-am gandit mult la tine. De ce razi? Bine, daca nu vrei nu imi povesti. Nu reusesc sa gasesc o bona pentru copil. Vai cat este de frumos, cat este de mare. D200, oh, ce frumos, ne place. Eu am D70. Da, Nikon D70 este un super aparat. Dar am doar un singur obiectiv. Ala care trebuie. Te-am sunat fix cand erai singura. Soarta. Hahaha. Nu mai stiu unde eram. Ce daca m-ai mintit, mie mi-a placut ca am vorbit. Vrei sa te mai sun? Nu cred ca e bine. De ce te-ai schimbat asa? Sunt tot eu, doar ca nu ma intereseaza. Nimic. Hai sa mai fumam o tigara. Mi-e sete. Pot sa am un pahar, va rog. Sigur, apa este pe holul din stanga. Liniste, ce tot susutiti? Ce frumoasa esti! Ti-ai schimbat look-ul. Oh, multumesc. Am vazut-o pe fiica-ta la Kid Loco. Aia mare sau aia mica. Vrei un ceai? Hai ca ma duc si aduc eu. Cum iti mai este? Mi-a placut la conferinta de presa. Vreau sa cumpar cateva carti. Alege si imi spui ce si cum. Unde esti? La munca. Cand pleci? Pai in zece minute. Iai tu cadou si ne reglam noi. Ceai, ceva cu China, ca stii ca ai lui erau cu Ambasada. Un ceai din China? Jasmine. Da, este un ceai foarte scump si foarte bun. Uite cu jeleuri, M nustiucat. Ca eu le stiu ca imi iau acasa. Vreau niste carti pentru niste oameni speciali. O sa plec, mergem sa imi iau geaca te rog. Pot sa te mai sun? Da, suna-ma. Nu ne vedem? Nu. Nu cred ca ne vedem. Va pup. Minunat eveniment. Vreau sa vin la lansarea Printeselor, pentru ca si eu sunt o printesa. Te pup, inca o data La multi ani! Am plecat si eu. Mai vorbim si poate ne vedem si la o cafea, cumva? Sigur. Te pup. Pai pupa-ma. Hahaha! Sigur ca da. Lasa ca el stie.

E frig. Geanta este ingreunata de carti si mintea mea de gaduri. Cine sunt toti oamenii astia frumosi de pe strazi? Cum de orasul asta este dintr-o data special? De ce nu imi mai este frica de nimic? De ce nu imi pasa ca dintr-un gand o sa iasa cineva care o sa imi dea una in cap pentru o geanta mare si plina cu niste carti? Mi-au inghetat mainile. Trec pe langa Dalles si imi aduc aminte de targurile de Craciun, de cum plecam de la birou ca sa cumparam cadouri.
Am intrat in bar si intre oamenii aia straini m-am simtit bizar, acasa. Fum si fete prieteneoase. Geaca mea in cui.
Buna. La multi ani! Mihai nu este? O vodca cola. Te pup. La multi ani! Singura? Vine si el in cateva minute. E full! Pupa-ma, e ziua mea! Ah, pai oricum te pup!La multi ani!Poti sa stai la masa aia, e pentru Mihai, o sa fie full. Eu sunt Mihaela. La multi ani! E draguta aia mica a lui Columbeanu. Asa mare este? Nu e ma, vi se pare, cum sa fi crescut asa de repede? De la cristalele Swarowski? Hahaha! Vreti Twix? Asa, de ziua mea. Ce? E si ziua lui Shobo? Fuck! Intreab-o pe Oana? Cum? A! O cheama si pe ea! La multi ani! Oh, sunt preferatele mele! Noroc!

Ridic o mana si ii fac semn unde stam.

Break on through to the other side
Break on through to the other side
Break on through, yeah!
Wow!
Wow!

Muah-muah. A venit Mihai? Nu inca, stai jos. Ma mut eu acolo si vii tu in locul meu si sa stea prietenul tau la margine. O bere. Ursus. Cum esti? Unde e Mihai? Acasa. Azi nu servim. Hahaha!
Pe mine nu ma inviti la ziua ta? Nu este o petrecere. Beau ceva cu Boji si atat. Daca vrei sa vii, poti. Nu stiu daca ma lasa.

I am the passenger
And I ride and I ride
I ride through the citys backside
I see the stars come out of the sky
Yeah, theyre bright in a hollow sky
You know it looks so good tonight

Inca un Ursus! Ce poate sa bea dupa vodca-cola ca sa nu ii faca rau? Vodca cu suc de mere. Ah, e bun? Da ma, e racoros, e ce beau eu, o sa iti placa. Ea este Alina, o cheama si Mihaela. La multi ani! Noroc! Da-te sa trec si eu. Ce faci ma? Cum ai plecat de la munca? Nu vezi ca sunt imbracat? Stai ca ma suna. Sunt cu Mihaela, ia-o sa ii zici La Multi Ani. Te pup! Buna, sunt Cristina, La multi ani! Hahahaha! Poti sa mi-l dai pe Gabi te rog. De ce esti rau? Nu ma intereseaza. Dar de unde stie ca exista. Nu te mai baga, de ce te bagi in viata lui? Hahahaha! Al cui este numarul asta? Nu ma, ma lasa. Am vazut si mesaje din telefon. Dar ce iti mai pasa. Eu te iubesc. Pa-pa. Imi plac oamenii de aici. Ii stii pe toti? A murit Alf. Baiatul ala frumos cu sapca? De ce mi-ai spus? Nu trebuia sa imi spui..Hai ma, lasa.

Brusc ma doare burta. Nu pot sa aud ca a mai murit nimeni.Beau din pahar si nu aud nimic. Nu La multi ani, nu Noroc. Si stiu perfect baiatul cu sapca. Frumos si vesel.

Cum esti? Fac pipi si vin. Nu ii mai da sperante. Nu i-am dat. Esti bine? La multi ani! Noroc! Hai sa nu mutam repede. Mi-e frig, lasa, uite de bag in gluga mea mare de moldovean. Mai pune o perna. Imi curg mucii. Nu pot sa stau aici, hai sa ne mutam. Ma doare capul. Gata, nu mai bea. Vrei sa ne casatorim? Hahaha! Noroc. Mai fumam o tigara si mergem. Imi place de Cristi. E frumos. Hahahah! Nu ziceam ca e frumos ca barbat. Ah, eu da! Sigur ma intreaba de tine. Nu, ca ma stie.La Multi Ani! Muah-muah! SI eu te pup! Hai sa ne mutam acolo. Nu, ca e canapeaua ingusta. Aici e ca acasa. Eu ma culc asa pe tine si tu vorbeste acolo. Imi place muzica asta.

Nu-mi aduc aminte nici o piesa.

Mi-e rau. Nu, nu sunt bine. Mergem pe jos. Mi-e foame. Fornetti cu telemea. Da-mi o gura. Hahaha! Nu din aia. Nu mai rade de mine. Da mana, strange asa ca sa nu iti fie frig. Hahaha. Imi cade sapca pe ochi. Lasa ca mai mergem putin si te urc in taxi. Fac eu comanda. Nu vine nimic aici. Ba vine. Uite-l. Da un semn ca ai ajuns acasa bine.

Am ajuns. Nani bun. Picul. Pup si somn usor picule.

5 comentarii:

  1. Thank you honey (ca in Winnie the pooh care zicea cand pleca de acasa: Bye bye honey!)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa text lung nu am mai citit de mult. :D
    poate doar mie mi se pare (sigur de fapt) ca textul transmite superficialitatea preteniilor. asa prind eu din tot. a huge bad ass feeling of superficiality. in relatii, intre prieteni, in "la multi ani" si poate ma insel.

    RăspundețiȘtergere
  3. poate te inseli. sau poate nu. nu toti oamenii care au vorbit in seara aceea imi sunt prieteni. numai vre'o doi:)hai..trei.

    RăspundețiȘtergere