miercuri, 7 noiembrie 2007

There is a God..

Si cand ma voi ridica..pe multi am sa pocnesc si eu:)
Hahahaha! Mi-am revenit.
Oamenii pe care nu ii simt nu exista. Mi-am dat eu seama. Oricum eu vad numai ce vreau, aud numai ce vreau. Am mers sa ma spal pe maini inainte de masa si am constatat ca eram roz/portocaliu in obraji. Ca un clown:) Mi-am sters make-up-ul si am ras in oglinda. Cine sunt eu azi? Cum sa spun ca eu nu iubesc oamenii cand mie imi sunt asa de dragi toti? Sunt bolnavior si rau! In cartea unui suedez zisa Piticul, citeam si ma distram gasindu-l pe pitic asa afurisit. Asa era, afurisit. Pentru ca era diferit si ii ura pe toti care erau la fel unii cu altii dar nu cu el. Suntem inconjurati de pitici. Si eu sunt unul din ei cand mi se pune pata. Seful meu asculta Radiohead. E cool. Ne place de el. Ma doare capul si ma gandeam ca ma doare capul pentru ca nu sunt fericita. Apoi mi-am adus aminte ca in Shrek se spune ca fericirea este la o lacrima distanta! Doar atat? Strang din ochii si din dinti, ma gandesc la ceva trist. Daca m-ar filma cineva! Simt cum mi se abureste nasul. O lacrima si apoi o sa fiu fericita! Eu cred in minuni si in povesti ca asa m-am educat. Macar un stranut, ca imi mai dau lacrimile cand stranut. Sa miros niste piper? Mi-e neclar.
O sa ma ciupesc tare de mana, daca ma doare o sa imi dea o lacrima. Duamne! Seful meu asculta Supergirl. Eu sunt super fata lui, stie ca este melodia mea. Si melodia tututor superfetelor. Viata mea are cel mai frumos soundtrack. Cica superfetele nu plang:))
M-am ciupit. Nu pot domnule sa plang pentru a imi veni fericirea inapoi! Imi canta Alexandrina - am cetit ca a ascultat un domn (un tanar domn) si am fost curioasa. Canta bine. Sunt in frenezia aia a scrisului fara noima. Muahahahaa! Nici o lacrima.
Nu sufar de nimic pentru a mi veni sa bocesc. Nu mi-a murit nimeni, nu ma doare nimic (ei, in fine..). Sunt bine si asta de mai devreme cu dezamagirea o sa imi treaca. Caci nu stiu de fapt daca am zis bine cuvantul. Dezamagire suna asa "de serial". Mi-e lehamite! Asta simt! Sictir si lehamite?!
Am sa ma uit la Grey's anatomy si o sa uit de toate. Sunt mare acum, nu ma mai doare ca la 18 ani orice. I have a mind of my own. Si mi-am asumat toate cele petrecute in ultima luna de zile.
Maine e ziua mea de nume. Sunt o sfanta.

3 comentarii:

  1. 8 Noiembrie 2007- Sf. Mihail si Gavril. La Multi Ani, draga Mihaela.Sa fii vesela, voioasa and don't let anyone to bring you down!!! You are in charge:) La Multi Ani!
    PS: Pe 25 Noiembrie este si Sf. Ecaterina (Ina Trambulina:)de la Ecaterina vine):)

    RăspundețiȘtergere
  2. va pup mult si va multumesc:) Ina Trambulina!! La multi ani din timp! Oricum La multi ani la toti azi! Sa fie o mare petrecere zic:)

    RăspundețiȘtergere