luni, 5 noiembrie 2007

Ce-am mancat..ce-au baut


La Sir Lancelot nu se folosesc furculitzele. Vinul e bun si se serveste in mici pahare de lut. Cu apa rece (sparkling time!!) in carafe si scrumiere care parca sunt bucati din zidul cetatii.

Asa arata un platou pentru 4 persoane. Care continea: un ciolan de purcel, crocant pe dinafara si bun de tot in mijloc, o pulpa mare de pui, carne de ratusca, ficatel de gasca, piept de pui umplut cu diverse, carnita de vita picanta pe un pat de nu stiu ce, cartofi copti cu unt picant, cartofi taranesti, marinata de muraturi, castraveti murati, ceapa rosit, file de peste, o gogoasa nu stiu cu ce ca un pane, frigarui de pui si de porc cu legume si fructe, porumb fiert in lapte, kiwi, portocala si grepfruit de decor si omorat greatza. Nu am putut sa mancam decat cam jumatate.. Dar am verificat cu hangitza si cica NIMENI nu a putut sa manace tot vreodata:)
Desfranare va spui..
Mailuri de la fatza locului, scrise sub aripa lui Bachus"
"Mancam la sir lancelot, orgie culinara fara tacamuri,vin rosh si atmosfera medievala..Hangite cu mijlocul gol, flamande de pohte trupesti si tatuate pe shale..Feciori cu tuleie, precis castrati.."
************
"Domnule drag..Dupa aceste orgasme gastronomice va instintam ca cinstita adunare ii beata turta.Fumam pipe si menestrei ne flauteaza la urechi.In nuaptea ce va sa vie, am luat la pachet mankare pt homlesi, dar data fiind intentia de a canta pe strazi "Raluca, **** vine k naluca" simtim ca vom sfarsi intr-o temnita feudala. Iobagia ne mananca!!Te sarutam cu drag.
Noi, ultimele vlastare valahe.."

Un comentariu:

  1. Welcome back, calatoare draga! Mi s-a facut o mare foame vazind ditamai platoul asta cu bunatati,eu, care ma chinuie talentul de ceva timp, sa ma fac vegetariana, miine cred ca o sa infulec o gaina, si asta numai din cauza ta, ca ai expus pulpele alea rumenite:) Au revoir!

    RăspundețiȘtergere