joi, 18 octombrie 2007

Viata mea..cartea deschisa

Eu credeam ca un blog este al unui om care nu mai are timp sa se vada cu toti prietenii. Ca este un loc de ganduri, ca este un loc in care scrii fix ce simti. Si asa au fost blogurile mele. Nu mi-a pasat ce gandesc cei care citesc, m-am bucurat sau am suferit aici, in scris pentru ca asa am simtit. Nu m-am gandit ca unele lucruri trebuie sa fie secrete. Nu am de cine sa ma ascund de fapt. Daca pana si mama mea citeste si crede ca trebuie sa vorbim..ma gandesc ca poate eu am de fapt probleme serioase.
Si ma gandesc ca poate ar fi mai bine sa nu mai scriu tot ce simt. Desi..de asta am blogul. Oamenii ma judeca de cand ma stiu. In fapt cred ca doar unora le pasa daca eu sunt bine sau nu. Altora nu le pasa, asa cum nici mie nu imi pasa de ei.
Oamenii ma judeca citind ce aberez aici. Unii nu inteleg de ce opiniile mele sunt contradictorii. Dar si eu sunt om. Azi poate sa imi placa ceva si maine sa nu imi mai placa. Asa sunt eu.

Cred ca undeva trebuie sa fie o limita. Nu o sa mai scriu cand mi-e rau. O sa scriu numai cand imi este bine. Nu vreau sa imi cenzurez gandurile, insa cred ca o sa iau o pauza. O pauza de gandire.
Uneori este mai bine sa nu fiu. Sa nu gandesc, sa nu scriu. Sa nu fiu si gata.

10 comentarii:

  1. Ce sa zic?! Ha, ha, ha! Tu si Britney Spears! Mai intii iti fluturi sub nasul paparazilor neste treburi uitind sa-ti pui chilotii si apoi te plingi ca n-ai intimitate. De ce nu faci privat blogul? Credeam ca scopul tau in viata e tocmai acela de "lasa intreaga omenire sa stie" ce faci!! Ce scrii nu difera prea mult de ce gindesc si altii.. doar ca ei nu-si publica angoasele fara a-si asuma tot ce vine din asta.
    Eu ma bucur, caci astfel sunt si eu acolo, ca si cum am lucra in acelasi birou. Si m-am obisnuit si stiu sa ignor unele crize (pe pantele pozitive sau negative ale extazului tau).
    Nu e un lucru rau sa iti speli chilotii in Evenimentul Zilei pe prima pagina in foileton. Rau e sa nu-ti asumi ce vine cu asta. Hai baby, nu fi Britney, ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. cine te critica? ce-ti pasa? ca nu inteleg?

    cine ramine sa te citeasca, o face pentru ca e ca si cum s-a imprietenit un pic cu tine, si e interesat. deci nu-ti mai e strain

    da, si pt mine este blogul un fel de viata sociala, si mai ales un mod de exersare a limbii, pe care altfel n-as avea cum s-o fac.

    mie nu mi se pare ca ce faci tu este echivalent cu ce face Britney, ce legatura are? Nu vad nimic indecent.

    scrie mai departe, asta-i culmea, ce-ti pasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Donei mele iubite ii dau un link: http://www.youtube.com/watch?v=GqtjOn9qVg4

    atat am sa iti spun:)) si te iubesc si please LEAVE BRITNEY ALONE!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @simona: aseara ma uitam la "sex and the city" si mi-am dat seama ca cine a scris scenariul ala a stiut exact ce sa scrie. nu am nevoie de nici o recenzie de la nimeni, cred ca eu sunt aia care trebuie sa stie ce e mai bine de facut. o sa povestim la un moment dat:) multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. comment la comment: vechi link-ul, papusa, s-a dat la toate stirile, transenzualul (sau ce-o fi)e deja vedeta in toata america, cred ca are deja contract cu un reality show or something.
    Simonel: n-o lua chiar literal cu britney. E doar o metafora...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. hei, ne cunoastem? cine esti, de pe blogul tau, n-am idee, dar daca-mi spui simonel e clar ca ne cunoastem

    deci, cine esti

    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ei, nu te stie inca. o sa ii dau sa citeaza strainii si o sa te stie:)

    RăspundețiȘtergere
  8. aha. :) ciudat, doar cei care ma cunosc imi spun simonel.

    RăspundețiȘtergere
  9. a, dar am uitat sa zic ca sint foarte incintata ca ai citit Strainii, nu pun astfel de intrebari, ca sa nu fortez omul in nimic

    lol

    RăspundețiȘtergere
  10. pisoi, ce faci tu nu e tocmai blog.
    e un exercitiu de minte si de suflet.
    pentru a fi rai, oamenii se folosesc de lucruri ascunse. e in natura noastra.

    acum ma intreb.. cine ar putea fi rau cu tine? :)

    sincerely yours,
    c.

    RăspundețiȘtergere