marți, 16 octombrie 2007

O zi fara.

Incepe campania pe care o am in cap de ceva vreme. Se numeste O ZI FARA si ma priveste exclusiv pe mine. O sa am o zi fara masina, o zi fara telefon, fara blog, fara mail, fara ceas, o zi fara sa vorbesc cu nimeni, o zi fara sa fumez, o zi fara sa plang, o zi fara ceva care imi face rau sau asa o sa mi se pare mie ca imi face.
Si apoi continuam cu campania " Nici o sapatamana fara" cu urmatoarele etape:
- nici o saptamana fara un concert/eveniment
- o noapte alba
- o piesa de teatru
- un film
- vazut cu un prieten
- telefonat departe

Las lista deschisa. Parca daca am o zi fara masina as putea sa programez in ziua aia ziua de citit in metrou. Sa fie asa in balanta cumva. Ma mai gandesc.
Simt ca voi avea fuuuuuuuarteeeee mult timp liber si ma gandesc ca ar fi frumos sa curatam putin organismul si mintea.
As incepe prin a ma lasa de fumat. Sa presupunem ca la un moment dat o sa imi vina mintea la cap si o sa ma asez la casa mea. Nu as vrea sa imi imbolnavesc copilul numa' pentru ca imi place sa fumez ca sarpele.
Apoi..as vrea sa mai merg la inca o scoala. Ma gandesc.
Imi vine sa fac ceea ce urasc cel mai tare. Planuri absurde. Ceva ma sperie ingrozitor si ma agat de planuri, de liste cu ce trebuie sa fac, de oameni cu care nu am nici in clin nici in maneca.
Dar "o zi fara" it's a must.
Incepem de ..maine!

Maine este ziua in care o sa renunt la ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu