marți, 16 octombrie 2007

God Is A DJ - my love story with the best soundtrack

Cele mai importante evenimente din frumoasa mea viata se petrec cu o coloana sonora impecabila. Asta imi intareste convingerea ca nimic nu este intamplator. Daca pe un stativ ar fi stat o camera de 35 de mm si cineva ar fi spus "motor", "actiune" azi noapte s-ar fi turnat cea mai frumoasa scena din filmul povestii mele de amor.



I would fly to the moon and back if
Youll be
If youll be my baby
Got a ticket for a world where we
Belong
So would you be my baby

She cant remember a time when she
Felt needed
If love was red then she was colour
Blind
All her friends theyve been tried for
Treason
And crimes that were never defined
Shes saying love is like a barren
Place
And reaching out for human faith is
Is like a journey I just dont have a
Map for
So babys gonna take a dive and
Push the shift to overdrive
Send a signal that shes hanging
All her hopes on the stars
What a pleasant dream
Just saying


Nimic nu o sa ma faca sa nu mai cred in soarta si in cele ce mi se petrec.




I wanna love you and treat you right;
I wanna love you every day and every night:
We'll be together with a roof right over our heads;
We'll share the shelter of my single bed;
We'll share the same room, yeah! - for Jah provide the bread.
Is this love - is this love - is this love -
Is this love that I'm feelin'?
Is this love - is this love - is this love -
Is this love that I'm feelin'?
I wanna know - wanna know - wanna know now!
I got to know - got to know - got to know now!


In viata mea totul se desfasoara pe muzica. Sunt ca eroul lui Cartarescu, eu in mica mea masina. Nu am o orga, am mp3-uri care imi canta si muzica iese prin fiecare por al meu, iese din masina. Imaginati-va niste flacari mov, ca in desene. Urca spre cer din masina si se transforma in note muzicale si fluturi. Asa traiesc eu. Ca intr-o poveste animata. Cu un soundtrack excelent, compus special pentru povestea mea ciudata de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu