vineri, 19 octombrie 2007

Cu ce ganduri mergem la culcare

Nu ma mai uit la stirile Pro Tv ever. Nu mai vreau sa vad crime, inmormantari, nimic. Mi-e groaza..
Mi-am organizat asa de frumos timpul de dinainte de culcare:)
Cea mai mare bucurie a mea este Mircea Badea. Desigur mi-e drag numai in zilele lui bune. Cum a fost ieri. Azi noapte zic. Am ras, singura in bezna, in patul meu cu lenjerie albastra. Mircea Badea este cel mai bun lucru inainte de culcare. Si dupa el putin "Sex and the city". Nu exista combinatie mai buna.
Ma dureau falcile. Stirile ca stirile, romanismele de cacat, cele de zi cu zi. Insa Badea zicand "Tzulus!" si apoi Badea povestind cum a lovit Maria Marinescu un BMW..ei bine asta este ceva de vazut. Nu am mai ras asa de mult timp. In primul rand ca mi-o imaginam pe Maria, tzupa-tzupa. Ii stiu masina de la prezentare de la Oianu, caci parcasem pe Bubu "a cote de" masina ei MARE. Rad si acum cand imi amintesc fatza lui Mircea:))
Gata, ma opresc! Domnule Mircea Badea, eu va multumesc sincer pentru minunata emisiune:))Cum venise el la munca de la Nunta PNV, si cum si-a adus aminte de accident:))Da, ne place frumoasa emisiune. Ne place Mircea Badea, desi mi-a zis mie cineva ca e rautacios (stii tu cine si-a luat o minge in plex de la el, si el radea in loc sa isi ceara scuze, da?!)
Insa..mie mi-e drag. Asa usor isteric, ca mine:)

Iar cu Sex and the City..ce sa zic. Am vazut si revazut si tot mi se pare ca mai am de vazut si de inteles chestii. Ce imi place?! Cum se brodesc peripetiile fumeilor nebune din Nueva York cu modestele noastre existente Bucuresteno-Chicago-Glasgow-iene.

3 comentarii:

  1. Eu am tot respectul pentru Badea, spune intotdeauna lucrurilor pe nume, fara sa-i pese. E unul dintre putinii care fac asta, si eu il urmaresc in fiecare seara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aproape 10 ani diferenta, dar alte 2 chestii in comun: Mircea Badea inainte de culcare. E tare omu`! Imi pare rau ca nu am vazut emisiunea in care s-a intors de la nunta PNV. Si "Sex and the city". Nu l-am vazut pe tot. Nu inca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca Mircea Badea inainte de culcare IT'S A MUST!
    Altfel cine stie ce as visa..

    RăspundețiȘtergere