luni, 15 octombrie 2007

I love this city!

Partea buna cu restantele este ca plec de la munca si vad oamenii pe strada. Dupa examen am mers pe jos de la Universitate pana in Cotroceni. Vremea este superba, m-am simtit asa de "turistic". Pacat ca nu car aparatul cu mine, erau asa de multe chestii dragute de fotografiat! De la copii din parc pana la batranul homeless care manca langa Hotel Cismigiu. Mi-a cantat Vanessa in cap tot drumul, nu reusesc sa scap de aceasta piesa. Pe strazi oameni pestriti. Si frumosi. Mi-e cald acum, am mers repede. Imi miroase a ceva ciudat, parca sunt Ronteasca, ma tot miros sa vad daca EU miros ciudat. Mira-m-as..Nimic nu concureaza cu Allure. Era curat pe strazi azi. Nu mi-a fost frica de nimeni si de nimic. Magazine putine pe traseul meu. Nimic la Coverse care sa ma faca sa ma bucur. Tenesii mei nu s-au inventat inca:(

Gata, nu mai stiu ce sa mai scriu. Am terminat cu examenele! In februarie am licenta si totul se va termina. Tata ma intreaba serios: pai ce, nu mai faci alta facultate? Si eu zis: ba da, una care sa aiba legatura cu munca mea:))

Sa fiu sincera ...as mai face inca o scoala. Simt ca mai am ceva de invatat..Nu stiu insa daca mai e vremea de inca o scoala. Poate e cazul sa ma maturizez?! Sa fac copii?! Puahhahahah!

2 comentarii:

  1. pe mine allure de la chanel era sa ma omoare in primavara. :) ar trebui sa scrie pe cutie ca persoanele care au astm si sint susceptibile de alergii nu ar trebui sa-l foloseasca.

    dar asta imi da o idee si ar trebui sa-ti dea si tie cit de toxic este.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu mi-a facut nimic pana acum..sunt la a 3 sticla..muream daca era ceva, nu? cine stie ce are in el..

    RăspundețiȘtergere