luni, 15 octombrie 2007

Am fost, am vazut, m-am bucurat

Sambata noaptea am fost la Bonobo. Mi-a placut foarte tare. Am petrecut pana la 6 dimineata la Que pasa. Am avut iar 18 ani si am cantat si dansat. Sunt fara varsta?!
Am dormit duminica pana la orele 17.00. Nimic nu mai conteaza dupa ce petreci pana dimineata.. Mi-am lasat masina pe o strada si am plecat acasa cu taxi. Ieri am vrut sa merg pe jos pana la bar, sa imi iau masina. Nu stiu daca imi mai plac oamenii de pe strada. Parca mi-e frica de ei. La Inter intr-o seara ma vedeam cu M..Pe o banca erau niste aurolaci, mai batrani asa, nu pici. Se certau. Mi-a fost asa o frica ciudata. Cica "stie ca nu are voie sa puna mana pe oameni cand cere bani, sa nu ii mai atinga"..
Mersul asta cu masina ma rupe de realitate. Este ciudat.. Mi-e frica de oameni. Si totusi mi-e dor sa ii vad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu