miercuri, 10 octombrie 2007

Vesti bune!

M-am trezit la fel de rau ca ieri dimineata. Se pare ca am nevoie sa fiu foarte fericita ca sa imi doresc sa ma trezesc. Nu e cazul zilele astea. Da, nu am vrut sa ma trezesc. Asa de frumos visam incat mi-am zis Fuck It! O sa dorm pana cand mi se termina visul.
Diminetile mele la birou trebuie sa inceapa cu Royksopp - What else is there. It's a must. Altfel am o zi in care nu vreau sa deschid gura si nu vreau sa vad pe nimeni. Tot drumul, in masina am ascultat numai RHCP, am cantat si am dansat. Pe sub ochelarii negrii mi-am infranat orice lacrima, pentru ca big girls don't cry! Nici Supergirl nu plange.
Simona mi-a dat vestea anului! In sfarsit a castigat custodia copilului. Tot ce m-a intrista azi s-a spulberat intr-o clipita:)
Asa vreau sa fie - in fiecare zi sa primesc o veste buna. MMSF m-a vizitat si ne-am hahait la o cafea. Mi-a zis ca arat "batrana". Dar stie ca asa arat eu in negru si cand mi-e rau:)) Slaba si incercanata.
De o saptamana imi zic ca GATA! Ma mobilizez si ma duc la neste shopping. Shopping is so good!! Insa plec de la birou si dupa 1 ora in trafic nu imi mai doresc nimic. Decat sa ajung acasa. In orice casa care e acasa pentru cineva. Nu mi-e foame aproape niciodata..Mananc asa, sa nu mi se faca rau. Mai rau decat imi este deja.
(Muma-mea o sa citeasca si o sa ma sune. Sunt bine mama, asa sunt eu - o sensibila cum ar zice Dona. Hipersensibila)

Revin la vestile bune! Vineri sau sambata petrecere Pimps and Whores! Abia astept! Hahahaha! Bonobo! Abia astept! Ratez teatrul de joi ca nu mai sunt bilete, mergem pe 21 cand s-o juca iar. Asta e viata..
Ce e azi?! Miercuri? Post?:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu