marți, 9 octombrie 2007

I'm young and crazy..yes I am:))

Toate fetele viseaza sa se marite intr-o rochie alba, asa..de mireasa. Eu visez sa fiu incaltata in tenesi la nunta mea. Sa am flori in par, ca Irina lui Ion, sa am o rochie alba ca alea pe care mi le iau an de an din Thassos.
Asa mi-as face o nunta in Thassos:)) Maxim 10 oameni, stiu si unde as vrea sa dansez pe plaja. Si ar fi cu mine exact cine trebuie. Apoi.. o alta nunta acasa, cu gasca de la bloc si inca una la bunica-mea cu rudele. Pentru cea de la bunica nici de mire nu e nevoie:))
Nu ma vad intr-o biserica ortodoxa cu o coronitza din aia de metal in cap. Cred ca as rade toata slujba si m-ar manca pielea. Ma gandeam la toate nuntile la care am fost, cat stres draga! Pe ei (barbati) curg apele, miresele sunt asa de fericite..si mamele lor:))
Tatii sufera de obicei, caci ei asta simt, ca isi pierd copilul. Dar cea mai misto moaca o au ei, barbatii miri:))
Daca te uiti la poze mori de drag si de ras. Daca m-oi marita "fre'odata" (desi ma indoiesc!) cred ca il imbat bine pe sotul inainte de biserica. Sa fie vesel macar. Sau ..il afumam.

Tenesi albi, am zis da?! Fara sclipici, fara briz brizuri.


Si da, vreau multe donshoare de onoare. Mai mult de onoare decat donshoare..Sa fim senine si cretine, cu papioane la gat, sa bem si sa dansam ca si cand cei din jur nu ar fi acolo..
Fratele Bjorker o sa imi scrie "soro! ti se facu de maritat?! si ..viata???"
Nu mi s-a facut. Am ramas cu gandul la niste tenisi..

7 comentarii:

  1. Actually am o colega la serviciu care nu numai ca s-a incaltat in tenisi albi ca mireasa dar le-a incaltat si pe domnisoarele de onoare la fel. Ca, a zis ea, oricum rochia e lunga, noaptea e tinara, si nu se merita dupa toti banii si nervii pe care i-a consumat pentru eveniment sa se omoare in pantofi. Super cool! Am vazut pozele, foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. @donazz: care poze? bun..cine?! o sa iti scriu maine o poveste despre cum alegem in viata:)) o sa ma dai cu capul de pereti apoi o sa ma iei in brate si o sa ma ierti. si o sa iti zici in barba: prosto! ti-am zis eu..offf..
    Hahahahah!

    RăspundețiȘtergere
  3. din pacate eu mi-am vaduvit familia de nunta pompoasa la care spera. :) n-am facut nunta deloc. m-am dus la starea civila, apoi la un restaurant si i-am trimis repede pe toti acasa. si am fost imbracata intr-o rochie rosu cu negru :)

    cred ca toata lumea a fost cumplit de dezamagita

    lol

    RăspundețiȘtergere
  4. @simona - nunta pompoasa:)) cel mai bine este sa fie totul repede, taca-paca - sa nu aiba nimeni timp sa se prinda ce s-a intmaplat:))

    RăspundețiȘtergere
  5. exact. that's the spirit!

    si mai ales mirele

    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Toti imi spun ca-s mica si ca imi voi schimba "parerile" pe drum cand sustin sus si tare ca nu vreau nunta la biserica. Cu slujba plictisitoare. Si lumanari care sa te afume. Si lume care sa te pupe dup-aia. Yuck, yuck! Si, daca te-oi marita, pot sa fiu si eu donsoara de onoare la nunta ta?

    RăspundețiȘtergere
  7. @andreea: clar! trebuie sa fie multe femeie!! hahahah! macar la nunta mea sa fim majoritare:))

    RăspundețiȘtergere