marți, 9 octombrie 2007

Marti, cred

Imi este rau de cand m-am trezit. Imi vine sa vars si ma doare capul si urasc vremea de afara. Am o alergie la detergent si mi se inflameaza degetele si ..ma doare tot. Ascult o muzica trista, trista si imi fac rau. Adica mai rau decat imi este. Azi nu am ras deloc. Ma doare capul atat de tare incat imi vine sa imi trag o tigaie in el:))
Si fata asta imi canta cum vrea sa Fade in to you si cum she was let down..I look to you and I see nothing..I look to you to see the truth..
O sa scriu in engleza. Coana Mare o sa invete engleza astfel, ca sa stie ce scrie copilul ei, zic:))
Da maman, in engleza dragutza. Sa vezi ce o sa mai vrei sa stii ce inseamna cuvintele:)) Hihihihihi!

O prietena mi-a spus ieri foarte serioasa ca si-a dat seama ca era over-protective aiurea. Ca din orice relatie, potrivita sau nu, eu o sa ies bine si restul vor suferi, cumva. Nici nu mi-am facut griji ca se va intampla altfel! Eu nu am voie sa mai sufar, niciodata. Daca cumva sufar, am fost amentintata ca mananc bataie, asa ca sunt cuminte si nu o sa mai sufar niciodata. Deja simt cum imi vine sa rad si cum imi trece durerea de cap!
Ieri am ras si am fost in forma. Dar nimic bun nu tine mult. Nu imi place vremea asta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu