marți, 9 octombrie 2007

Eu si tata! Mi-am adus aminte!!

Aseara am ajuns devreme acasa. Spre bucuria familiei de iepurashi! Dan (vacaru') stie exact de ce noi suntem o familie de iepuri:))
Tata a adus acasa un pick-up nemtesc de mare calitate..si niste discuri. Asa ca aseara am dansat cu Dalida si cu alte minuni! Excelenta seara. Tata asezat in pat si cu tigara in gura, ca asa fumam noi ca doi prieteni, mama plecata la o vecina iar eu..eu am dansat. Disco! Besameeeeee, besame mucho..Tata era asa de mandru de cadoul primit si de "calitatea" inregistrarilor, am murit de ras. L-am intrebat daca nu cumva ar vrea sa auza un pic de muzica pe un dvd:) Si apoi am inteles. Da, muzica aia era de calitate. Asa cum se auzea si ma facea pe mine fericita si dansanda:)
Acum ascult la birou Alla Pugaceva cu Arlechino. Pana acum l-am vizitat pe Igu/la trecut si ma gandeam ca as avea mii de poze sa ii trimit. Inca am pastrat multe, multe chestii de cand eram noi mici. Dar constat ca asta cu nostalgia ma face sa sufar ingrozitor si sa imi dau seama ca in loc sa ma intorc in timp, de fapt merg cu viteza catre lumea ailalta. Cica mama sa nu mai scriu din astea morbide ca nu e bine. Nu mai scriu. Eu nu o sa mir niciodata. O sa plec undeva departe si pur si simplu nu o sa mai dau nici un semn. Insa o sa dau cuiva parolele si o sa rog sa intre pe bloguri sa sa scrie povesti frumoase:) Pentru cei cativa cititori care vin aici si se amuza:)
Arlechino!! Arlechino!! Cum sa nu iubesti muzica?! Imi aduc aminte de o minune de om, Leonard - azi este Parintele Serafim - sper ca am tinut bine minte!! Noi doi asa ne-am imprietenit, vorbind de mama Rusie si de Alla. Mi-e dor..Doamne ajuta ca suntem bine sanatosi!
Imi trece durerea de cap! Arlechino, Arlechino!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu