joi, 11 octombrie 2007

Ganduri de pranz si un..taifun

Trebuie sa plec departe. Sa alerg. Odata la 4 ani fug cat ma tin picioarele. Eu si Lola. Sa fugim si sa nu ne uitam inapoi! Tot ce urmeaza este minunat! Viata este o cursa lunga cu un final minunat! Am mai zis minunat mai devreme?!
Pe 31 plec la Budapesta. Am plans azi dimineata in masina gandindu-ma la Schultz si desigur la mine. Am ajuns sa conduc numai cu ochelarii de soare. Nimeni nu stie daca plang sau cant sau ascult muzica. In capul meu sunt mii de acorduri. Acum ascult Quadro Nuevo "Tu Vuo' fa' l'americano" suntem in mijlocul filmului "A good woman" si precum in "Talismanul de Safir" - cartea copilariei mele, vad totul si nu pot sa intervin. Sunt un fin observator care se bucura si traieste alaturi de eroii povestii de iubire.
Am trecut in zilele noastre si sunt pe bicicleta, in spatele blocului, alerg cu viteza, am parul lung si Madonna imi urla in minte..

I wanna kiss you in Paris
I wanna hold your hand in Rome
I wanna run naked in a rainstorm
Make love in a train cross-country
You put this in me
So now what, so now what?

Wanting, needing, waiting
For you to justify my love


Fiecare secunda care trece este pierduta si timpul meu devine din ce in ce mai pretios. Simt ca cer prea mult. Mi se spune ca sunt ca un taifun care distruge tot in cale. Oamenii se sperie de iubirea mea "taifuna". Eu inca mai sper ca cineva o sa caute cel mai inalt loc de pe insula si o sa priveasca taifunul cum trece si rade tot in cale. Apoi, cand apele se vor calma si in urma mea vor ramane doar "semnele" supravietorul va cobori de pe cea mai inalta colina si va ridica totul de la pamant.

Mi-au inghetat mainile si nu ma pot opri din scris. Am o mie de ganduri care imi explodeaza in minte, vor sa iasa, toate odata, fara sens, numai sa iasa. Dramatizez tot, mi se reproseaza des asta. Eu insa imi urlu in minte ca sunt vie si ca vreau sa traiesc maxim, tot. Nu imi lipseste nimic?!
Ma gandeam la schimbarile din viata mea. Ii spuneam Alexei ca imi lipseste un om pe care sa il sun si sa ii spun "sunt acasa, sunt bine, mananc" sau "eu ma culc acum. vb maine". S-a intors fratele Boji si pentru o vreme o sa ma calmeze in goana mea nebuna. Sau da cu mine de pamant sau ma lasa sa vada pana unde pot sa merg..

" te vad cum suferi. vreau sa te vad suferind" imi zice razand tot. Eu nu mai pot sa sufar, sunt mare acum si vesela.
Fetele ma suna dupa ce ma citesc, moralul mi-e mentinut la cote ridicate de toti din jur.

Madonna imi zice asa:

You think that I cant live without your love
Youll see,
You think I cant go on another day.
You think I have nothing
Without you by my side,
Youll see
Somehow, some way

You think that I can never laugh again
Youll see,
You think that you destroyed my faith in love.
You think after all youve done
Ill never find my way back home,
Youll see
Somehow, someday

Chorus:

All by myself
I dont need anyone at all
I know Ill survive
I know Ill stay alive,
All on my own
I dont need anyone this time
It will be mine
No one can take it from me
Youll see

You think that you are strong, but you are weak
Youll see,
It takes more strength to cry, admit defeat.
I have truth on my side,
You only have deceit
Youll see, somehow, someday

Un comentariu:

  1. "Dramatizez tot, mi se reproseaza des asta." - si mie.

    Si, tu esti si mai puternica decat mine. Ai trecut prin si mai multe in cei 8 ani de viata mai multi decat ai mei. Aduna-ti puterile si vei trece peste to(a)t(e)! Si apoi ma vei invata si pe mine cum sa trec prin ele. Te rog!

    RăspundețiȘtergere