sâmbătă, 11 august 2007

De weekend?! Neh..din timpul saptamanii. In weekend radem!

M-am cam saturat de multe. As pleca departe, undeva unde sa nu mai tipe nimeni. Undeva unde sa aud vantul cantand si valurile spargandu-se in stanci. Azi dimineata ma gandeam sa vand cele peste 500 de cd-uri (oare cine le-ar cumpara?cine s-ar bucura de ce m-am bucurat eu?!). Sa mai vad ce chestii nefolositoare mai sunt printre "ale mele", sa ma debarasez de tot si sa plec in lume. Pur si simplu. Sa nu imi pese de nimeni si de nimic. Oricum asta imi doresc de cand ma stiu - sa umblu. Sa ratacesc. Sa vad oameni, sa cunosc oameni. As pleca fara tinta, fara un traseu. Cum zice Julie, as pleca sa descopar lumea. Desigur am niste obligatii aici, nu pot sa plec asa de nebuna. Trebuie sa termin de platit masina..si atat. In rest nu ma leaga nimic de nimic. Cine ma iubeste o sa inteleaga sau o sa mearga cu mine. Desi ma indoiesc ca e la fel de kamikaze:))
Nu imi mai aduce nimic nici o bucurie. M-am saturat de oameni care isi cara nefericirea prin lume si care revarsa problemele lor peste alti oameni. Eu sunt un om fericit! Pentru ca asa ma trezesc in cam fiecare dimineata! Ma trezesc si ma bucur de soare, sau ma trezesc si ma gandesc in ce ma incalt cand ploua. Cam astea is grijile mele. In rest totul e doar VIATA. Si iubire. Pentru oameni si pentru tot ce mai e prin lumea asta.
Totul e plin de amor. La unii oameni totul e plin de rahat. Ce pacat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu