miercuri, 8 august 2007

Azi nu..

nu vreau sa scriu nimic, pentru ca nu am nimic de spus. Vreau sa dorm. Vreau sa visez frumos, asa ca azi noapte. Vreau sa rad in somn, asa cum radeam pe vremuri, pana ma trezeam. Da..eu rad in somn. Si plang. Cand plang e mai nasol. Cand rad e foarte "misto". Imi place sa zic "misto"!
Visez si merg desculta pe holul cu gresia rece, spre baie, fac pipi in timp ce dorm, nu aprind nici un bec, nu pun zavorel la usa, doar imi dau jos pijeiul si fac pipi, incet. Atat de incet incat sa nu ma trezeasca cumva susurul. Ma sterg, ma ridic si cu pijiul aproape in vin plec spre pat, visand visele mele de copil care alearga in iarba grasa si uda, in pijamaua mea de finet, de copil, albastra, pijamaua cumparata de mama, pijamaua care ar parea nepotrivita unei femei de 30 de ani. O femeie in care doarme acelasi copil care ii viseaza visele noapti la rand. Pe copil nu il doare burta si nu ii este rau, copilul nu e stresat si nu are griji, masina, job, necazuri in amor. Copilul numa' viseaza in ea.
Intr-o zi am dormit la birou, cu ochelarii de soare, incognito. Fara sa ma stie nimeni. Am inteles ca uneori copilul este mai puternic decat mine si trebuie lasat sa preia controlul. Pe mine ma doare in cap, nu capul, ci in cap. Fix in cap. De cateva zile ma doare in cap, in partea dreapta - deasupra fruntii, cam asa..in mijlocul capului, doar in partea dreapta. Pe copil nu il doare nimic niciodata. Uneori ii este foame in somn! In vis, pardon.
Copilul din mine trage de mine sa dorm peste tot. La birou, la film. Niciodata la volan, copilul stie ca este responsabil atat de viata mea cat si de vietile celoralti nebuni din trafic. Cand am dormit la birou am visat. Era o continuare a unui vis, ceva asa, usor de relash.
Sunt prea obosita sa dorm uneori si pentru ca il enervez pe copil, el se razbuna si visele sunt triste. Rar..
Am sa merg acasa, in cateva ore vom fi numai noi, eu si copilul. Eu obosita, gata sa adorm si el vesel si pregatit pentru inca o noapte de vise! Numai a lui. Cu iarba grasa si umeda, cu picioarele mici si goale. Poate in noaptea asta ne vedem cu oameni mari pe care ii iubesc eu in secret! Copilul stie toate secretele!
Copilul din mine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu