luni, 6 august 2007

Aventura Olteneasca de weekend

Nu imi place sa conduc. Mi-am dat seama. Prefer un Bucuresti ticsit de masini, cu idioti la volan care depasesc fara sa dea semnal, cu vatmani forever care fiind in tramvai pot intre in tine oricand te afli (neavand de ales!) pe linia lor - linia lor de acasa!
Am condus 360+10 km sambata dus si 360+4 duminica intors..Foarte frumos drumul, de la Craiova pana hat departe este un drum nou pe care mergi cu drag. Soare, aer conditionat, etc. Masina in forma excelenta. Mica si nervoasa. Insa drumul de intoarcere, ala de duminica m-a terminat. Ma dor oasele, ma dor talpile, degetele..Ma doare tot. Clar, nu imi place sa conduc. Mai ales duminica. Am plecat de la bunica mea la orele 16, dupa ce s-a oprit ploia. Am zis ca mergem asa de relash..cu viteza mica, mai oprim la o tigarica, mai o muzichis fremoasa de final de weekend..Nu se poate. Pana in ora 20, cand tirurile sunt trase pe dreapta, mai e cum mai e, dar dupa..no way Jose. Romanul este mitocan. De la ala cu Seatul si blonda lui manelista, pana la ala cu Skoda..Niste javre, niste porci. Toti depaseau coloana de la km 36, frumos, elegant pe partea dreapta,desigur pe banda de siguranta..Romaneste! Apoi un domn dragut, cu masina de Tuborg (:)) S-a asezat strategic - jumate pe banda lui si jumate pe cea de siguranta! Ia pofteste de ma depaseste. Si au poftit. Mii de spume si injuraturi, tigari fumate asa, chill. Nu imi place sa conduc asa, cu oamenii din astia!
Imi place sa conduc noaptea in Bucuresti. Atat.
Aventura olteneasca va fi ilustrata maine cu fotografii minunate:)

A! Mi-am adus aminte. Oamenii sunt foarte rai! Rai de tot! Masina mea e mica si e foarte draguta! Si merge cu viteza!! Nu poate cu 130-150-160..poate cu 110-120! Rautatile de pe autostrada au ras de noi! Oamenii rai cu masinile lor mari si vitezomane!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu