sâmbătă, 11 august 2007

Blue Karakiri - noul membru al familiei



Ieri a ajuns acasa Blue Karakiri. Desi nu e ok sa duci pe cineva care abia a iesit de pe bancile gradinitei intr-un bar, la Que pasa s-a facut primirea lui Blue. Fetele l-au iubit din prima!! Nu vroiau sa ii mai dea drumul din brate!

Pana acasa Blue Karakiri a mers cu masini, pe bancheta din spate - ca un copil cuminte si ancorat de centura de siguranta. Are capul cam mare si nu vedeam nimic prin luneta, asa ca l-am culcat un pic:)



A citit Aventurile lui Habarnam inainte de culcare, am mancat si am povestit vrute si nevrute.

Am ajuns acasa amandoi si deja si-a facut un mic prieten!
A ascultat muzica si s-a bagat nasul printre cd-urile mele.
Ii plac scoicile mele!! Ii aduc aminte de ACASA..
Apoi am adormit si dupa mult timp m-am trezit odihnita si cu un tentacul in jurul piciorului si unul dupa mijloc:)
Aventurile lui continua. Si abia astept prima filmare!!! Cred ca o sa ii placa foarte tare! Numa' ca trebuie sa ii fac o husa de protectie, nu vreau sa il atinga toata lumea sau se sa murdareasca!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu