luni, 26 noiembrie 2007

Imi pierd timpul

Blogul asta o sa devina un loc unde eu pot sa ma plang. Daca s-ar auzi cum imi vine mie acum sa urlu, toti din blogosfera si-ar apasa tare mainile pe urechi sau ar fugi care incotro.
Nu se aude nimic.

Am decis: vreau sa mi se schimbe brusc viata. Vreau sa ma vad cu CTL si sa ne punem planul in aplicare, sa demaram proiectul pentru care suntem nascuti. Asa am auzit eu la cineva, ca fiecare dintre noi este nascut pentru un proiect anume. Eu simt ca ar putea ca visul asta al lui CTL sa fie parte dintr-un proiect amplu.
Ma calmez si imi dau seama ca pierd timp.

6 comentarii:

  1. “Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen.”

    noi cream povestea din jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu. dar tzes la o poveste care se tot dastrama. ma intelegi nu? off..

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o proasta, tu proasto! FiveFeethigh or whoever is out there are dreptate. Numai tu poti sa faci lumea sa miste. Lumea ta, I mean. So, taci naibii din gura si FA CEVA cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-am tradus din germana textul. :)

    hai ca-mi spui miine pe mess. de ce suferi. te pup dulce pina atunci.

    RăspundețiȘtergere
  5. inchide ochii si deschide-ti sufletul - abia atunci o sa stii ce ai de construit.

    ps. daca n-am citit-o pe undeva, inseamna ca uneori sint pur si simplu genial :))

    RăspundețiȘtergere
  6. DA! Si mie imi place ideea de schimbare radicala a vietii, e prea linistita (in cazul meu):)...insa nu stiu care e proiectul acela anume, eu nu stiu ptr. ce proiect sint nascuta:) Poate aflu curind! M-ai facut curioasa cu proiectele astea:) In rest, be happy, don't worry! Cu drag, Ina

    RăspundețiȘtergere