marți, 27 noiembrie 2007

Evenimente culturale in urbe

01. Agentia Adventure a implinit 5 ani. La multi ani dragilor!

Speram sa creasca mari si sa ne bucuram de realizarile lor. Am sarbatorit la Club Exile, cu bucate alese si licori minunate, muzica aleasa si oameni frumosi. Dans, dans!

02. Targul de carte Gaudeamus. Foarte aglomerat. Lansare de carte Lorena Lupu - scrie "contemporan", cu limbaj colocvial. O poveste despre un domn care lucreaza la o fabrica de pantofi, este "tragator in parti". Nu am citit cartea, nu stiu daca o sa o citesc, dar mie mi-a placut fata:) Autoarea zic. Are un chip senin si rade frumos. Practic a ras tot timpul si eu gasesc asta minunat. Doar eu..

Am incercat sa ma bucur de carti, insa zecile de oameni m-au obosit ingrozitor. Am luat cadoul cu Jamie, pe care il iubim forever. Si atat. Ne era foame asa ca am razbit pana la iesire, in frig, am fumat repejor si apoi ne-am repezit la masina cea frumoasa cu incalzire rapida. Am mancat bine la Picolo Mondo. Desi nu m-a dat pe spate, mi-a placut. Daca nu as fi vorbit o ora la telefon poate mi-as fi comandat ce trebuia:) Whatever, food is good!

03. Chicago - muzicalul la TNB. Mie mi-a placut. Nu am termen de comparatie ca alti domni, dar mie mi-a placut.

Muzica, Chicago band - eu sunt pe jazz, asta e clar. Orice muzica ma muta intr-o stare, si jazzul are o legatura cu noptile la Maison Alfort.

Actorii - Anca Turcasiu este foarte tare. Habar nu aveam. Cred ca stam prea mult timp lipiti de micul ecran. Monica Davidescu este minunata, m-a terminat cu vocea ei subtirica:)) Costume is ok, nu vreau sa zic nimic de rau..Azi.

Jos palaria pentru Maia. Unele roluri sunt facute pentru anumiti oameni. Atat am de spus:)

Despre barbatii din spectacol, numai de bine. Cred ca Temisan trebuia sa se nasca in alta tara. Ar fi avut un succes nebun. Are o voce foarte buna, nu inteleg de ce la noi omul asta nu este "folosit" maxim. Oare avem nevoie de un Simon ca la Britain's Got Talent , ca cineva sa il redecopere? Whatever.. Roumanie..

Vasile Calofir in lenjerie:) Ne place. El este amantul ucis rapid si aparut in timpul procesului ca o fantoma secsi:)) Am ras si ne-am distrat.

Sala plina. Oamenii ies totusi din casa, si nu ies ca sa mearga neaparat in baruri sau carciumioare.

04. Teacher's festival film, TNB - a doua editie. Aici as putea sa scriu mult si bine. Mi se pare o idee excelenta pentru angajatii din marile companii acest festival. O provocare si un moment in care pot sa uite de birou si de dead line-uri si pot sa face ceva impreuna. 24 de participanti, Nane si Moisescu MC, lume multa si vesela, aplauze si premii, filmuletze cu trailere dragute:) Cred ca toti cei implicati in proiecte s-au simtit foarte bine cand si-au auzit numele intre nominalizati. Atmosfera plina de energie, cate un eveniment din asta pe saptamana si mi-am facut plinul de buna dispozitie!

Dintre "prieteni" ne bucuram imens pentru Robert si Tabu care au facut un filmulet foarte dragut, pe care il puteti vedea online. Mi-a placut sala plina de oameni, felul in care se ridicau si strigau de cate ori isi auzeau numele. Cred ca marii stresati din companiile mari au nevoie de asemenea provocari, ca sa descopere ce echipe bune pot sa faca cu oamenii pe care uneori ii au langa ei dar nu ii observa.
Eu m-am bucurat. Mi-a placut sa vad atatia oameni care tineau unii cu altii. Cred asa sunt eu, ma bucur si pentru bucuriile altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu