sâmbătă, 1 decembrie 2007

J&B party starter!!

1 decembrie 2007 - Este prima oara de cand am messenger la yahoo cand nu este absolut nimeni on line. M-am speriat! Numai noi muncim din toata tara:((

Am petrecut pana la o ora despre care nu am prea multe informatii acum, la Sala Omnia - o mare petrecere J&B. Si am decis. Nu mai merg niciodata la o pleasca unde se da bautura moka. Petrecerea a fost foarte tare, dar lumea era asa de amestecata incat..nu stiu daca mi-a placut. Asta cat am fost sobra, caci dupa..Party people!!
Toata lumea era praf. Partea buna este ca la un moment dat ajungi sa crezi ca stii pe toata lumea din jur.
Foarte buna muzica, foarte bine backstage la minibarul care avea de toate si in plus avea si o canapea rosie extrem de confortabila, pe care ne-am inghesuit si ne-am imprietenit maxim.

2 comentarii:

  1. Pai vezi ca a fost fun pana la urma? Un pic de alcool si life is beautiful...nu stiu, zic. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi cucuoana,da' mai pune si tu o poza doua de pe la petrecerli astea de "nu" te mai duci tu la ele, sa simtim si noi ca facem noi prieteni; ca noi pe canapea mai subtire cu inghesuitul..oki?

    RăspundețiȘtergere