miercuri, 28 noiembrie 2007

Vraji si vrajitoare

Spuneam Simonei ca mi-ar placea sa fac vraji si m-a intrebat care ar fi prima vraja pe care as vrea sa o fac. Vara! As vrea sa fie vara, sa fie soare, cald, verde tot. Si sa fie plin de fluturi!

Date fiind "antecedentele" din neam, cred ca as avea mari sanse sa fiu o vrajitoare buna. Maica-mea o sa rada si o sa creada ca sunt nebuna, dar eu stiu - o parte de magie de la un neam + o parte de credinta de la celalat neam = o buna vrajitoare!
Una din aia fara matura. Deci?! Carti, potiuni, unde gasim? Se mai baga cineva?!
Hahahaha!

2 comentarii:

  1. eu m-as vraji de-aici direct pe-o plaja uriasa linga o mare/ocean. Mi-as vraji chiar si un costum de baie. Dar pt. asta nu trebuie sa fiu vrajitoare, e de ajuns sa cumpar bilete de avion. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. simona dar are mult farmec daca e instantaneu... ca si fast-foodul :))

    hmm... vraji, da... super... eu ce vraji as face? hm... cred ca as zbura . pana as ameti si apoi as lua o pauza pe aripa avionului cu care merge intr-un loc cu plaja simona si apoi iar as zbura :D

    RăspundețiȘtergere