marți, 27 noiembrie 2007

Ce-am iscat cu un post..

Dragi fete,
Dona, Simona,oamenilor dragi mie,
postul de ieri se refera exclusiv la jobul meu. La cum imi pierd timpul facand ceva care uneori ma scoate din minti.
Cand am scris ca tzes povesti care se destrama ma refeream la povesti scrise, cu zane si spiridusi, povesti pentru copii. CTL stie ca despre povesti cu zane vorbesc.
Of, Duamne fetelor!!
Sunt BINE. Dupa o vreme in care credeam ca totul se darama in jur, am avut nevoie sa pierd ceva ca sa imi dau seama ca nimic nu se darama in jur cat timp suntem inca aici, zi de zi:)
Deci..calm. Sunt bine cu dragoastele, ieri eram rau cu stresul al munca. Totul de la niste cizme..dar s-a rezolvat. Calm:)
Love iu all:)

3 comentarii:

  1. (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    This is bunny.
    Copy and paste this everywhere to help bunny gain world domination.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cata dreptate ai! nu stiam ca esti atat de inteleapta... mars

    RăspundețiȘtergere