vineri, 1 iunie 2012

Electorale de poveste

Ieri am mers alaturi de fetite si prieteni dragi pentru Nicusor Dan. Am mers cu zambetul pe buze de la Unirii pana in Romana, deh dupa posibilitati - 3 gagici sub 90 de cm sunt greu de strunit. Am cunoscut si un blond superb - Matei - circa 80 cm, am revazut oameni de care imi era dor, am vazut si catindatul, am primit si dat mai departe tricou - nu aveam cum sa in asez pe mine, peste geaca, sub MeiTai, am primit si citit un pliant..si ma, nu glumesc, am zambit tot drumul. Langa biciclisti, catei, fete frumoase, baieti frumosi, langa bannere tinute de 4-5 oameni pe strada, la semafor, langa mascute cu ND, ecusoane scrise cu carioca si prinse cu ace de siguranta. Ce sa mai zic - o campanie facuta numai cu suflet - desi


printurile, mastile, tricourile (*ierea de bumbac 100%)  si bannere au costat ceva acolo.
Nu mi-a dat si mie nimeni o plasa, un pix, o bricheta, o sapca, un cola, o biscuita. Nu m-a asezat nimeni la masa. Nu am primit un mic cu mustar, 2 felii si un pahar de bere. Nu am primit acces moka la un spectacol cu o trupa vazuta la tv. Nu am vazut masini colantate cu fatza lui Nicusor Dan. Nu am vazut PDL, PSD, USL, UNPR. Nu tu CORT! Nu tu atentii, masline. Pai e frumos!? 

(aici a scris o cetateanca votanta care STIE CUM MERGE TREABA - scrisul cu culoare, e clar, da?)

Aseara l-am sustinut pe Nicusor Dan si am fost ACOLO din tot sufletul. Eu cu politichia, se stie, nu le am. Ani la rand nu mi-a pasat cine castiga pentru ca am obosit sa ma contrazic cu familia si vecinii - care oricum ma cred destul de sonata. Cred ca l-am votat pe Oprescu pentru ca aveam niste chestii personale legate de un loc de munca si o fata foarte draga mie care il iubeste pe omul asta. Nu imi pare rau. Mie personal primarul Oprescu nu mi-a facut nimic bun sau rau. Stiu ca nu sunt o cetateanca buna si regret:( Dar, frate, asta e! Macar incerc sa fiu un om bun si o mama..draguta..(INCERC!!!)
Anul asta mi s-a pus pata. Statul acasa mi-a dat vremea sa imi pese pe cine votez si mai ales de ce. Pe tipul asta de 43 de ani l-am vazut ieri pe strada. Era frumos imbracat si mi-au placut incaltarile. Da, am mai zis, sunt sonata. Asta sunt eu, l-am scanat si mi s-a parut ok in decenta lui de a nu ma agasa cu o campanie ca a altora. Omul asta era acolo si zambea. Probabil ca si Prigoana si Oprescu si care mai e in carti (ca am aflat ca sunt multi) zambesc - mai ales ca eu eram alaturi de 3 gagici super misto!! Dar sa va zic cum e cu zambetul - Nicusor a zambit CORECT. Ca un om care nu are nimic de pierdut.  Mi s-a parut ca ma vad pe mine cand merg la interviuri:))
Am impins la carut si tras de copile minunandu-ma de entuziasmul cu care oamenii imparteau hartiile scrise si povesteau pe strada trecatorilor (sictiriti si deloc placubili - urat arata astia care vin de la munca!!) cine este acest domn si de ce am putea sa votam cu el. Unii luau hartiutele, altii nu, probabil satui de alte hartii pline cu oferte felurite (asa zisele flyere). Eu mi-am luat acasa hartia mea ca vreau sa o tziu pentru viitor.
Am si poze de la "eveniment", unele chiar si cu o masina de politie care ne ajuta sa mergem pe trotuar. Nu a fost un miting ci o adunare extrem de placuta. Eu asa de fericita pe strada, alaturi de oameni frumosi am fost numa' la Challenge Day , ala din tineretea mea (ioi ce frumshate de eveniment o fost ala..)
Am ajuns acasa dupa 10 seara, cu zambetul pe buze si cu doi copchii obositi dar fericiti.

Azi soarta mi-a purtat pasii la o altfel de campanie electorala. Scriu zambind altfel. Am si poze. Si ele sunt diferite de orice am pozat aseara. Vreti sa va povestesc?!
Totul era cu verde si alb. O sala mare care s-a umplut in timp record cu oameni - nu sunt rea/rasista ma stiti ca sunt cu lautarii si tiganeli si ca am fost banuita candva de legaturi cu etnia aceasta maronica, dara tre sa va zic: sala era plina de tigani. Fireste, sala e intr-un cartier maronel, cine naibii sa vie la mocangeala?!
A fost cu mese, cu cola/fanta/apa plata, cu FURsece, cu ciupacius pentru puradei (A MANCAT si ALI MELI, ca daca IEREA si IELE acolo..ce sa fac?!), a fost cu plase portocalii si cu sepci, tricouri si PESTACOL.

Am vazut in doua zile cum sta treaba. Nu ca nu stiam, dar asa s'o nimerit acum. Tot ferentariul va vota pentru FURsece si cola. La fel si alte cartiere unde s-au carat cu micobuzele plasute colorate.
In fiecare an cu votare e la fel. Si mort daca esti TOT VOTEZI!

Anul asta (desi nu pare ca mai conteaza) eu  il votez pe baiatul asta fara plasa, bricheta, mic+mustar si paine, sapca, pix, fusec si COLA. O sa am grija sa il voteze si mama si tata si cativa vecini care nici macar nu au auzit de el pana azi...azi le-am povestit cum sta treaba si am de gand sa mai vorbesc despre el.
Simt ca va castiga tot Oprescu, dar s-a intamplat sa gresesc si imi doresc sa fie asa si acum:)
Am o singura problema cu Nicusor Dan care tine de o afirmatie de a lui din tinerete (de prin 2000) - afirmatie legata de o anumita comunitate votanta+prietenii din dotare.
Dar cica s-a sucit si nu mai e ingustat la minte, deci ar putea sa aiba noroc sa fie votat si de alti oameni inteligenti cu vieti personale private care nu privesc pe altii.

am scris rupta de oboseala dupa ce am mers pe jos kilometrii (azi), tragand dupa mine 2 fete+2 rate galbene grase si pufoase, deci exista posibilitatea sa gasiti in textul meu ciudatel si niste greshale, ei bine, ori ma corectati printr-un email, ori nu.
votati-l pe baiatul asta nu pentru ca nu aveti pe cine ci pentru ca AVETI. hai cu Toti pentru unul si unul pentru toti, unde unul este orasul nostru, fost Paris mai mic:)


succes omule care ai zambit corect:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu