marți, 29 mai 2012

Inapoi intre dealuri - episodul verde

 Ploua infernal, si eu te pozam, printre "iarbe"
 Asta e floarea de salvie. Salvia se fumeaza si are un efect ..ok:)) Se fumeaza de sute de ani, e legala, e geniala cu unt, pui si in ceai. O luati si voi cum vreti
 Asa arata un bujor dupa 50 l pe metru patrat de ploaie:))
 Si asa arata vita de vie in floare, dupa ploaie
 Macul salbatic alturi de
 Macul ala cu opiumul si cozonacul
 Asta este casuta fetitei bob de mazare, gradina de sub padure
 si asta e padurea
 asta e o planta care face niste fructe ascunse intr-o casuta
 si astia sunt oamenii mei, cu care am urcat dealul, in prima zi in care am gonit norii cu parul balai al fetelor zambitoare
 asa arata o padure de capsune salbatice - cica nu is fragi, a zis mama mea
 si iata si calatoarele mele
 fluturele de la stiubei
 a inceput nebunia cu ciupercile mele dragi, primul e un burete cu poalele in cap!
 alt burete, de data asta unul coralistic de maritim
 si unul trecut si mancat de goange
 mare petrecere la domnii cu casuta in spinare, nu stiu unde se inghesuiau dar SIGUR se lasa cu swingareala!
 mama mea, cea de la care mi se trage iubirea pentru padurile si dealurile astea
 aripa tanara de calatoare
 popas de un biscuite si o poza moza
 o babuta draguta cu care ne-am cunoscut, la pascut
 cineva a avut vreme sa creeze asa o finetze
 uite-o si subT palarie, ce gratioasa este
 doamna cu fundul rosu si o floare mov pe care am tot vrut sa o surprind. pe doamna sau pe floare?!
 a doua amica, rotunjoara. la pranz a servit ciupercuta la iarba verde
 Palarie rosie, caci asa se poarta sezonul asta
 alta buretoasa ciufulita
 o timida de ciulpeca
 iubirile mele, la coborare
 de manuta
 floare alba de padure
 grau in floare
din neam cu mazarica, o planta cu floare roz


Frumos, nu?
Viata e vis, v-am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu