luni, 11 iunie 2012

Dona mea si Dona lor

Hai sa va zic cum sta treaba. Acum multi ani, in 1999 ca sa fiu "specifica" m-am angajat la Alma si m-am imprietenit cu Dona. A mea. Nu a lor. Au trecut anii si am impartit cu Dona (A MEA) zile si nopti, povesti, mese, baute, margarete. Daca peretii din fosta casa a Inei sau din Visinilor ar putea sa scrie ce au auzit in toate acele nopti cu muierisme..omg..ce dixtractie ar mai fi:))
Acum niste ani Dona s-a mutat pe partea ailalata de ape, intre timp s-a maritat si a facut un copil superb - nu de alta dar cred ca ne venise si noua vremea, prea ne tot intreba toata lumea la munca NOI CAND FACEM COPIL.
Dona mea are un sot minunat Miki si o copila fffffff draguta Mika (sigur, dar sigur s-a procopsit cu aceste doua nume din cauza ca si pe mine ma cheama tot Miki, hahahah).
Acum ceva vreme cele doua colocatare ale mele - zisele Kate si GiaPalaria au inceput o nebunie care nu se mai termina. Mi-au luat-o pe Dona, am facut-o DOAR prietena lor, pe Miki l-au scos din poveste pentru ca nu au inteles cum e posibil ca Miki sa fie un baiat, cand e clar ca Miki e mama lor, adica EU. Imi pare rau Miki D.  trebuie sa gasim un alt nume! Sau poate ele trebuie sa imi spuna MAMI..hm..nu mi-e clar!
Dupa ce mi-au luat-o pe Dona, i-au facut o familie, Dona (LOR) are un copil - un baietel Donnie sau Doppey - depinde in ce zi a saptamanii ne aflam. Toata ziua cred ca Dona mea sughita din cauza Donei lor. Si cand zic toata ziua, credeti-ma: zilele lor sunt impartite intre Dona, Fetita Zurli si nasa Miela. Mai exista un prieten imaginar Bogdan - avem si un Bogdan pe care il stiu fetele, dar nu m-am prins daca e acelasi:))
Ei bine, azi e ziua de nastere a Donei mele:) Desi e la capatul lumii mie imi e aproape de suflet de cand ne-am vazut pentru intaiash data. La multi ani margareta mea draga, sa ai o zi de vis si o viata minunata!
Acum is curioasa cum e treaba cu Dona lor! va anunt imediat ce aflu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu