marți, 29 mai 2012

Cineva minte, ne ia de prosti si e si mare nesimtit. Va prindeti voi cine?!

 Fata asta din poza de mai sus a castigat un concurs si s-a bagat in PDL. I-am dat eu like pe FB si i-am comentat la ceva, intreband-o daca are habar in ce s-a bagat. nu cred ca mi-a raspuns, nici nu imi pasa, caci stiu eu cum sta treaba cu politicile. Sincera sa fiu, ma doare in cot ce partid da bani, cat timp nu se DISTRUGE ceva ce natura singura a reusit sa faca in 20 de ani, gratie nepasarii si nesimtirii oamenilor. V-am povestit oare ca i-am scris si lui Piedone? Pe care il mai vad uneori in parc, dar nu stiu cum sa imi impart plozii ca sa pot sa il salut, asa ca il ignor. I-am scris frumos si decent ca un cetatean care ma aflu, intrebandu-l daca are ce sa faca si el cu Lacul Vacaresti, sau macar cu maidanul dinspre Berceni, unde in fiecare zi niste betivi jegosi dau foc la cablurile pe care le fura din cartier, apoi vand cuprul la fier vechi si isi cumpara de'o dusca de la birtul din coltz. L-am mai intrebat daca are ce sa faca cu hotii de fier vechi, cei care au furat gardul care imprejumuia Lacul Vacaresti. In fiecare noapte se taia gardul la bomfaier, ziua mai vedeam o pata de zapada (era iarna, frig teribil, urata priveliste). Acum le MULTUMESC hotilor din inima, caci multumita lor vad fosta strada pe unde trageam super ture cu bicla, imi vad baltile cu lebede plutind, vad VERDE!
Primarele fu tare ocupat, nu mi-a raspuns. S-a lins pe bot de vot, ca sa fie clar, m-a dezamagit ca nu a avut macar bunul simt sa scrie un "multumesc pentru sesizarile decente"

vin acasa si ce gasesc in cutia postala?! Carticele colorate de la PDL de la madame Sulfina Barbu. La fel ca si cucoana de mai sus, nu cunosc femeile astea, stiu clar ca sunt niste biete unelte, dar frate, am o problema. Ia cititi voi aci mai jos ceva.
CENTRU IT LA LACUL VACARESTI e cumva SINONIM cu parcul din proiectul tipei cu ONG ul de mai sus?! Si cum are Sulfina DEJA aprobat planul de construire ?!?! Terenul e in litigiu pana la final de 2012.

De o ora citesc si ma minunez. Oprescu zice ca da, sa facem o delta, dar ce crezi?!

Iaca mai jos cum vrea Piedone sa REDEA orasului ce e al lui, si sa faca niste blocuri pentru tineri. cum sa le faca?! Pai cum se face totul la noi? Cu spaga, ia mergeti sa incercati sa faceti ceva la primarie, sa vedeti care e cuvantul cheie?


Ma stiti de niste ani, nu am treaba cu mizeriile astea, dar EU CU CINE VOTEZ?! M-as muta la mine la casuta maine, sa ii arza focul pe toti nemernicii astia - vorba babelor din sat, dar pana una alta stau aici si vad de ani de zile JEGUL. Si as face ceva, dar habar nu am ce. Si acum am timp sa VAD si sa ma documentez. Ce mama masii votez eu la sectorul patru astfel incat copilul meu sa poata sa se dea cu bicla pe "vale", tata sa mai vrea sa dea la peste in baltile alea, fara sa fie terorizat de caini, lebedele sa revina in fiecare primavara, DELTA sa ramana DELTA?

Ati distrus multe chestii politicieni de mizerie care sunteti, indiferent de partid, sunt curioasa in cat timp distrugeti si minunea asta. Si nu va urez succes, dar vai ce va doresc..si eu si mai stiu pe unii..Va doresc din toata inima..

Luati voi, cetitorii cu rabdare si cetiti de aici:
http://arhivadegeografie.wordpress.com/tag/vacaresti/

http://cezarpart.blogspot.com/2012/05/lacul-vacaresti-delta-din-oras-20052012.html
http://www.orasul.ro/excursiifoto/portraits/delta-bucurestilor-lacul-vacaresti.html
http://metropotam.ro/Locuri-de-vizitat/I-3-Bucuresti-Delta-din-Bucuresti-cu-vulpi-dihori-vidre-si-90-de-specii-de-pasari-art4432382703/
- cu filmulet de vazut

Pe bune, astia ne cred PROSTI..si ma tem ca stiu pe ce se bazeaza, ca ma uit in trecut.
Ma duc sa fac o tocanita, plansul de la ceapa o sa imi scoata toate fumurile de ecosomething ce m'osh visa. La naiba cu partidul si minciunile lor. Sa moara, sa faca, sa dreaga toti. Nu stiu PE CINE votez, stiu clar pe cine nu votez!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu